هدف نهایی سند تحول بنیادین، تبلور فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه است

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخار نسل آینده به فرهنگ ایرانی و اسلامی هدف نهایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۹۲۳۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف نهایی سند تحول بنیادین، تبلور فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه است

نشست گفتمان سازی سند تحول بنیادین و سیاستهای اجرایی آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در محل سالن معلم سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست با بیان اینکه به برکت انقلاب ۹۲ درصد مردم استان با سواد هستند؛ اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون، ۳۶۰۰ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

وی گفت: مسؤولان آموزش و پرورش باید نسبت به مبانی و اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مسلط باشند.

محمدی با اذعان به اینکه سند تحول بنیادین، نقشه راه آموزش و پرورش است؛ افزود: سیاست آموزش و پرورش استان، انسجام و برنامه محور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: افتخار نسل آینده به فرهنگ ایرانی و اسلامی هدف نهایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: انظباط اداری با تاکید بر اخلاق مداری و دوری از سیاسی کاری باید همواره مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ترویج فعالیتهای گروهی به جای فعالیتهای فردی فرهنگ باهم زیستن را در بین دانش آموزان نهادینه خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: هموار کردن مسیرهای چرخش های دهگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروریست.

محمدی تاکید کرد: ترویج نشاط در مدارس مورد تاکید سند تحول بنیادین بوده و منجر به پویایی و نشاط اجتماعی خواهد شد و این مهم با ابتذال متفاوت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار