واژگونی اتوبوس در هرمزگان ۳ کشته برجای گذاشت

تهران (پانا) - فرمانده قرارگاه پلیس‌راه هرمزگان و مسئولان درمانی این استان از واژگونی یک اتوبوس در محور شهرستان حاجی‌آباد و کشته و زخمی شدن چند تن از سرنشینان آن خبر دادند.

کد مطلب: ۹۲۳۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
واژگونی اتوبوس در هرمزگان ۳ کشته برجای گذاشت

سرهنگ علی اسفندانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با اعلام این خبر افزود: یک اتوبوس مربوط به شرکت لوان نور اصفهان ساعت ۱۲:۲۸ امروز از شهرستان میناب حرکت و ساعت ۱۳:۱۱ در اولین پاسگاه انتظامی ثبت ساعت می‌کند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس در ساعت ۱۵:۳۳ پس از عبور از تنگه زاغ با سرعت مجاز و به دلیل عدم توجه به جلو راننده در برخورد با گارد ریل کنار جاده واژگون می‌شود، اضافه کرد: این اتوبوس مسافران را برای سفر زیارتی به غرب کشور می‌برده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان هم از کشته شدن سه نفر در حادثه واژگونی این اتوبوس در محور شهرستان حاجی‌آباد خبر داد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با اعلام این خبر افزود: تاکنون ۶ دستگاه آمبولانس از شهرستان حاجی‌آباد، پنج دستگاه آمبولانس از شهرستان بندرعباس و آمبولانس هوایی از بندرعباس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز از نیاز ۲۹ مصدوم واژگونی اتوبوس زائرین مینابی در محور شهرستان حاجی آباد به بندرعباس برای ادامه درمان خبر داد و گفت: تاکنون ۸ مصدوم واژگونی اتوبوس با بالگرد، ۱۳ نفر با آمبولانس و ۸ نفر با اتوبوس آمبولانس در حال اعزام به بندرعباس هستند.

وی گفت: کادر درمانی نیز آماده خدمات رسانی به مصدومین بوده و در حال حاضر با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در حال رسیدگی به وضعیت مصدومین هستیم.

همچنین علی اعمی برنطین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری اورژانس و پلیس خاطرنشان کرد: پس از وقوع حادثه سه آمبولانس و یک دستگاه ست امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به بیمارستان حاجی آباد انتقال دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار