تکریم و معارفه چند تن از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان

ارومیه (پانا)- با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، سرپرست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان، سرپرست اداره مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش استان و سرپرست درمانگاه فرهنگیان ارومیه منصوب و معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۲۳۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه چند تن از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان

آیین تودیع و معارفه چند تن از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با حضور معاونین مدیرکل و روسای ادارت اداره کل آموزش و رورش استان ظهر امروز در محل سالن معلم سازمان دانش اموزی استان کل برگزار شد.

در این مراسمی از زحمات «بهرام صمدی» معاون پیشین توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان، «ولی حسینی» معاون پیشین تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، «افشین سنائی» رئیس پیشین اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان و «عباس مصری» رئیس پیشین درمانگاه فرهنگیان شهرستان ارومیه تقدیر شد.

همچنین با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان، «قدرت اله قاسمی» به عنوان سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، «تورج سلیمان زاده» به عنوان سرپرست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان، «محمد شیرعلی زاده» به عنوان سرپرست اداره مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش استان و «کوروش ارژنگ پور» به عنوان سرپرست درمانگاه فرهنگیان ارومیه معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار