امام جمعه شهرقدس: سرنگونی پهباد آمریکایی، پیام روشن ایران به آمریکا بود

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرقدس، کلام شیوای رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن و اقدام  غرور آفرین سپاه پاسداران را سیلی محکم بر صورت آمریکا دانست.

کد مطلب: ۹۲۳۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرقدس: سرنگونی پهباد آمریکایی، پیام روشن ایران به آمریکا بود

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهر قدس در خطبه های نماز جمعه ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی و درنظر گرفتن خداوند متعال در همه امور بیان کرد: یکی از مهم ترین عوامل برای ایجادبرکت در زندگی تقوا و درستکاری است همانگونه که در سوره مبارکه طلاق آمده ،کسی که اهل تقوا باشد خداوند راه را برای او هموار میکند و خداوند از جایی به او روزی میرساند که خود انسان متوجه نمیشود ودر سوره مبارکه اعراب هم به دو اصل ایمان و تقوا اشاره شده که باعث باز شدن درهای برکات باز میشود.

او ادامه داد: نعمات الهی را خداوند متعال بیشتر به کشورهای اسلامی عطاکرده اما به ظرفیت رساندن و استفاده کردن از آنها وظیفه انسان است و امروز علم و صنعت را کشورهای پیشرفته از خود ما گرفته اند ومتاسفانه در کشورهای اسلامی رنگ و بوی اسلام کم شده و اروپایی‌ها امروزه در استفاده از قرآن و اسلام از ما سبقت گرفتند.

حجت الاسلام جوکار افزود: همیشه پیشرفت‌ها دلیل برکت نیست و در سوره مبارکه انعام آمده تا انسان تذکرات الهی را فراموش کردند ما هرچه خواستند دادیم تا به دنیا دل ببندند ومنظور این است که میدان برای کافران باز بماند تا پرونده آنها سنگین شود، در دنیا آنها فقط چند روزی خوش هستند و این خوشی ابدی نیست وانسان آمده در دنیا تا در سایه تقوا سعادتمند شود.

امام جمعه شهر قدس با اشاره بر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ، اظهار داشت: همه ما باید مبلغ دین باشیم زیرا هیچوقت به این اندازه اسلام دچار تهاجم نبوده وبهترین معلم برای فرزند در جهت یادگیری مسائل دینی خود والدین هستند.

او بااشاره بر اهمیت مایه حیاتی آب اذعان کرد: یکی از موانع برکت در زندگی اسراف است وهمزمان با آغاز فصل گرما استفاده مناسبی از آب داشته باشیم.

حجت الاسلام جوکار گفت: الگوی مقاومت، رهبر فرزانه انقلاب میباشندو مقاومت و عدم سازش با دشمنان از خصایص بارز رهبری است و این ویژگیها به وزارت اطلاعات هم نفوذ پیداکرده و درشکستی بزرگ سازمان سیا و آمریکا را به خاک مذلت کشیدندو پهبادی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون کرد سبب شد تا سران قدرت در آمریکا گیج و مبهوت بمانند و همه نیروهای مسلح ما نشان دادند جمهوری اسلامی از هوشیاری و آمادگی کامل برخوردار هستند و دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار