برگزاری همایش کنکورسراسری درشهرستان ملارد

ملارد(پانا) - همایش آمادگی کنکورسراسری 98 در شهرستان ملارد،با حضور دانش آموزان دبیرستانی و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۳۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش  کنکورسراسری درشهرستان ملارد

این همایش با هدف آشنایی با کنکور و ملزمات آن با حضور سید احمد اسفندیاری مشاور دبیرستان تیزهوشان علامه حلی در سالن شهید طحانی شهرستان ملارد برگزار گردید.

او در ادامه در رابطه با اهمیت انتخاب در زندگی و مشکلات آن گفت: انتخاب یعنی برگزیدن و اختیار و ناگزیر از انتخاب هستیم،زیرا لحظه حساسی است و ما با انتخاب مسئولیت و آینده خود را رقم میزنیم.

اسفندیاری در رابطه احساسات و مغز گفت: اکثر انسان‌ها در زندگی روزمره خود فکر میکنند باید احساسات از مغز فراتر باشد بگونه ای که اگر عشق در زندگی نباشد،هیچگاه به هدف خود نمیرسیم و بالعکس، اما هر دو باید به یک اندازه در زندگی انسان وجود داشته باشد و برقرار کردن این تعادل دشوار است ولی انسان توانایی این کار را دارد.

او در رابطه با مادی شدن هدفهای افراد اظهار داشت:امروزه اکثر افرادی که به فکر آینده خود هستند و در مسیر انتخاب هدف و رشته هستند،اولویت اولشان مادیات است به گونه ای که در همه حال به فکر انتخاب رشته ای هستند که به پول زیادی میرسد که این نوع اهداف مناسب نیستند چون باید معنویات و مادیات در هدف یکسان باشد تا فرد در آینده موفق شود.

مشاور دبیرستان تیزهوشان علامه حلی با نشان دادن کلیپ کوتاهی به دانش آموزان در رابطه با افزایش اعتماد به نفس ،توجه دانش آموزان را به این مبحث جلب کرد.

/خبرنگار:مرتضی صفرنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار