اهتمام نیروی انتظامی برای سالم سازی فضای فرهنگی جامعه، قابل تقدیر است

قم (پانا) -آیت الله "علیرضا اعرافی" اهتمام نیروی انتظامی برای سالم سازی فضای فرهنگی جامعه قابل تقدیر دانست و حمایت خود را از عملکرد پلیس اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۲۳۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام نیروی انتظامی برای سالم سازی فضای فرهنگی جامعه، قابل تقدیر است

آیت الله "علیرضا اعرافی" امام جمعه قم در دیدار فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی قطعا نیرویی است با حجم عظیمی از کار، آن هم با تنوع زیاد، یک چنین نهادی در سطح کشور کم نظیر است.
وی افزود: نیروی انتظامی از لحاظ حجم کار، تنوع وظایف و ماموریت ها، اثر گذاری و اینکه پشتوانه آرامش فکری، اخلاقی و امنیتی مردم باشد، قابل وصف نیست و من به سهم خود از مجموعه پلیس کشور سپاسگزارم.
آیت الله اعرافی ادامه داد: طرح عفاف و حجاب که در شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تصویب شد که خود من هم عضو آن بودم، آنطور که می بایست همه به آن اهتمام نورزیدند، انتظار بود این طرح در جلسات رسمی و دولتی مورد توجه قرار بگیرد و این یک مطالبه ای هست که ما باید از دستگاه ها داشته باشیم و دستگاه ها به طور ویژه ورود پیدا کنند.
وی تصریح کرد: این مسئله در قم باید به طور ویژه دنبال شود، همه دستگاه ها باید اهتمام داشته باشند و آن ماموریت هایی که برایشان تعریف شده که در رابطه با حوزه قانونی کارشان است به نحو احسن اجرا کنند، در این صورت است که فعالیت های پلیس با آن پشتوانه می تواند قوی تر شود.
امام جمعه قم تاکید کرد: دستگاه های مسئول به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر که آن هم یک قانون رسمی کشور است توجه ویژه کنند.
وی ابراز داشت: در بحث عفاف و حجاب دستگاه های زیادی نقش دارند و همه آن ها بایستی به این مقوله به عنوان یک امری که از هویت ملی، اسلامی و انقلابی ما صیانت می کند، نگاه کرده و آن را نهادینه کنند، این دستگاه ها مسئولیت مضاعف دارند.
آیت الله اعرافی تاکید کرد: حوزه علمیه، نهادهای حوزوی و روحانیت هم در این زمینه مسئولیت دارند، خانواده های متدین و جوانان پرشور انقلابی در مقوله عفاف و حجاب و سالم سازی فضای فرهنگی قم فعال تر بشوند و یار و همکار نیرو های انتظامی و دستگاه های امنیتی باشند و ما نیز برای این کار آماده ایم، تبیین، توجیه، تدبیر، بسترسازی و آماده کردن فضا برای کارهای اجرایی در فضای عینی و مجازی در مقوله حجاب و عفاف وظیفه ما و دستگاه های فرهنگی و حوزوی است.
سردار"عبدالرضا آقاخانی" فرمانده انتظامی استان قم در ابتدای این دیدار گزارش مبسوطی از اهداف، نحوه و مراحل اجرای طرح "ناظر یک" ارائه کرد.#

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار