برخورد پلیس با متخلفان، برخوردی مودبانه، معقول و اخلاقی باشد

قم (پانا) -مسئول ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری در قم، گفت: برخورد پلیس با متخلفان باید برخوردی مودبانه، معقول و اخلاقی باشد، متخلف باید احساس کند که برادر و یا پدری با مهربانی او را نصیحت می کند.

کد مطلب: ۹۲۳۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برخورد پلیس با متخلفان، برخوردی مودبانه، معقول و اخلاقی باشد

حجت الاسلام والمسلمین "حسین ملکا" در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با وی، اظهار داشت: اهتمام نیروی انتظامی به برخورد و رسیدگی به آسیب های اجتماعی و مفاسد اخلاقی و طراحی و اجرای "طرح ناظر یک" مایه امیدواری است.
وی افزود: اکنون برخی مسئولان فرهنگی کشور کنار کشیده و نظاره گر هستند و آن سازمانی که در میدان است، نیروی انتظامی است اعتقاد من بر این است که اگر می خواهیم این امور درست شود اول باید دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش ، دانشگاه، ادارات دولتی و کارمندان دولت پای کار باشند و فقط نیروی انتظامی وسط میدان نباشد.
تولیت مدرسه فیضیه و دارالشفاء حوزه علمیه قم ادامه داد: مقامات قضائی استان نیز در جلسه ای که با من داشتند به برخورد قاطع پلیس با هرگونه بی حجابی وکشف حجاب در خودروها اذعان کردند و این امر خوبی است، البته باید مستمر باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود و از اینکه دیگران شما راکمک نمی کنند، خسته نشوید، شما باید در میدان بمانید و دیگران را به میدان بطلبید.
وی با تقدیر از فرمانده ناجا تصریح کرد: بایستی سردار اشتری این مطالب را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ارائه دهد و معظم له نیز با درایت، مدیریت، رهنمودها و احاطه علمی و معنوی که دارند به حرکت شما کمک خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ملکا ادامه داد: دلمان می خواهد که جامعه ما پاک و بهتر شود، البته نبایستی عجله کرد ،اگر متخلفان بدانند کسی بالای سر و ناظر است ،حتماً خودشان را جمع و جور می کند.
مسئول ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری در قم تاکید کرد: نوع برخورد با مردم خیلی موثر است، بایستی مجریان این طرح خودشان سالم باشند، برخورد پلیس با متخلفان باید برخوردی مودبانه، معقول و اخلاقی باشد، متخلف باید احساس کند که برادر و یا پدری با مهربانی او را نصیحت می کند، جنبه ناصح بودن باید بر دیگر جوانب غلبه داشته باشد.
سردار "عبدالرضا آقاخانی" فرمانده انتظامی استان قم نیز در ابتدای این دیدار گزارش مفصلی از اجرای طرح" ناظر یک" و نتایج حاصله و تاثیر آن بر کاهش جرایم مشهود ارائه کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار