دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با فرماندار شهرستان ری

شهرری (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با سرپرست معاونت استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۲۳۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با فرماندار شهرستان ری

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این دیدار با اشاره به ایجاد و گسترش فضاهای مناسب و مطلوب برای گذران اوقات فراغت و ارائه طرحهای عمومی متنوع که به نحوی به کیفیت و کمیت اوقات فراغت کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: نیاز به برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت بگونه ای اجتناب‌ناپذیر به منزله یک ارزش برای تمام افراد جامعه بویژه جوانان مطرح است.

در ادامه اسماعیلی راد سرپرست معاونت استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اوقات فراغت دانش‌آموزان و معلمان در فصل تابستان گفت : وقتی سخن از اوقات فراغت به میان می آید بسیاری گمان می‌کنند صرفاً مربوط به نوجوانان و جوانان و آن هم در فرصت تعطیلات تابستانی مدارس و دانشگاه‌ها است، اما این پنداری کاملًا نادرست است، اوقات فراغت اختصاص به قشر خاص، سن خاص یا زمان خاصی ندارد بلکه زمان شمول و فرد شمول است.

فرماندار ری ادامه داد: توجه ویژه به اوقات فراغت دانش‌آموزان وظیفه اصلی ماست و این امر در فصل تابستان در اولویت قرار دارد، آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی دقیق و با کمک نهادهای دیگر شرایط خوبی را برای گذراندن اوقات فراغت بچه‌ها در فصل تابستان فراهم نماید.

اسماعیلی راد تصریح کرد: اوقات فراغت مناسب ترین فرصت ها برای توسعه مهارتهای شناختی و شکوفایی استعدادهاست زیرا هنگامی که فرد بر اساس علاقه و انگیزه شخصی بدون داشتن اجبار و وظیفه رسمی بخواهد در زمینه های متنوع فعالیت داشته باشد، توانایی ها و قابلیتهای فردی خود را خواهد شناخت.

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری از تشکیل کانونهای درون مدرسه ای در سطح مدارس این منطقه خبر داد و اظهار داشت: بهترین زمان‌ برای القای فکر و اندیشه و فرهنگ مورد قبول به افراد و جامعه استفاده از اوقات فراغت آنهاست.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار