ابوالحسن قلی زاده: مشارکت دانش آموزان تشکل پیشتازان در فعالیتهای مدرسه بانشاط بسیار حائزاهمیت است

دماوند(پانا) - مراسم تجلیل از مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی دماوند با حضور رییس و کارشناسان سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۳۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ابوالحسن قلی زاده: مشارکت دانش آموزان تشکل پیشتازان در فعالیتهای مدرسه بانشاط بسیار حائزاهمیت است

در این مراسم ابوالحسن قلی زاده رییس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درجمع مربیان پیشتاز به نقش ساختار تشکل پیشتازان در ایجاد مدرسه با نشاط اشاره و بیان داشت: مشارکت دانش آموزان تشکل پیشتازان در فعالیتهای مدرسه بانشاط بسیار حائز اهمیت است و مربیان پیشتاز میتوانند با آموزش فریادهای شادی با محتوای مناسب در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش داشته و از ظرفیت‌های سازمان دانش آموزی در این زمینه استفاده کنند.

اوبیان داشت : سازمان دانش آموزی دماوند با رشد 135 درصدی در عضویت دانش آموزان و خلاقیت‌هایی مانند آیین نه گویی،جهش چشمگیری در کارنامه خود ثبت کرده و ما موظف هستیم که در تشکیلات پیشتازان به دانش آموزان هویت و شخصیت ببخشیم و به آنها حس ارزشمند بودن را القا نماییم.

جلال شمسی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دماوند نیزبه اثربخشی تشکل پیشتازان در مدارس تمام تشکیلاتی اشاره کرد و نظم بی مثال این مدارس را حاصل آموزش های تشکیلاتی دانست.

افسانه علی طاوسی مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش دماوند نیز در ادامه به نقش بسیار موثر مربیان پیشتاز شهرستان در رشد و پیشرفت تشکل پیشتازان اشاره نمود و خواستار خلاقیت‌های بییشتر در زمینه فریادهای شادی از مربیان گردید.

/خبرنگار:زهرا نجاتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار