نشست خبری فرماندار و اصحاب رسانه اسلامشهر به مناسبت روز ملی اصناف

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: بازاریان و اصناف در دوره های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی و تاکنون پایداری خود را در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی به نحو احسن انجام دادند.

کد مطلب: ۹۲۳۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری فرماندار و اصحاب رسانه اسلامشهر به مناسبت روز ملی اصناف

در این نشست که پیش از ظهر امروزدر دفتر فرماندار اسلامشهر برگزار گردید، مسعود مرسلپور در سخنانی اظهار داشت: نقش بی بدیل دو قشر مهم اصناف و بازاریان در تمامی دوران چهل ساله انقلاب اسلامی و با اهدای شهدا و جانبازان بر هیچ کس پوشیده نیست.

او افزود: در این دوران که سخت ترین تحریم‌ها توسط استکبار جهانی بر ما تحریم شده، اصناف و بازاریان سراسر کشور و علی الخصوص در شهرستان اسلامشهربا صداقت و انصاف و تعهد خدمت به مردم در حال انجام وظیفه میباشند.

فرماندار اسلامشهر گفت: بازاریان و اصناف در دوره‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی تاکنون پایداری خود را در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی به نحو احسن انجام دادند.

مرسلپور خاطر نشان کرد: در راستای تجلیل از اصناف و بازاریان اسلامشهر، جشن بزرگ روز ملی اصناف با حضور یکهزار و هفتصد نفر از این عزیزان و خانواده‌های آنان با حضور استاندار تهران و سایر مسئولین برگزار خواهد شد.

در ادامه نشست، طارانی رئیس اتاق اصناف اسلامشهر با گرامیداشت روز ملی اصناف اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر دارای سی و سه اتحادیه، سی هزار واحد صنفی و9000 واحد تولیدی میباشد که مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار