در بازدیداز حوزه های آزمون مدارس استعدادهای درخشان مطرح شد:شرکت380 نفردر آزمون مدارس استعدادهای درخشان فردوس و سرایان

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 380 دانش آموز دخترو پسر شهرستان های فردوس و سرایان در آزمون مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۲۳۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
در بازدیداز حوزه های آزمون مدارس استعدادهای درخشان مطرح شد:شرکت380 نفردر آزمون مدارس استعدادهای درخشان فردوس و سرایان

محمد علی واقعی صبح امروز در بازدید از حوزه های برگزاری آزمون مدارس استعداد های درخشان در پایه هفتم اظهار کرد: تعداد 6 هزار و 832 دانش آموز دختر و پسر استان در آزمون مدارس استعداد های درخشان شرکت کرده اند.

اوبا اشاره به در نظر گرفته شدن 2 حوزه امتحانی برای برگزاری آزمون استعداد های درخشان در شهرستان فردوس، تصریح کرد: در این شهرستان 296 دانش آموز دختر و پسر داوطلب شرکت در آزمون مدارس استعداد های درخشان شده اند که از این تعداد 168 دانش آموز، پسر و مابقی دختر می باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که یک حوزه امتحانی برای دانش آموزان داوطلب شهرستان سرایان در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: در این شهرستان نیز 89 دانش آموز داوطلب شرکت در آزمون مدارسی استعداد های درخشان شده اند که از این تعداد 53 نفر پسر و 36 نفر دختر هستند.

گفتنی است، آزمون مدارس استعدادهای درخشان متوسطه اول روز پنج شنبه، سی ام خرداد، در 14 حوزه امتحانی و 6 شهرستان و آزمون مدارس استعدادهای درخشان متوسطه دوم، روز جمعه، سی و یکم خرداد ماه سال جاری، در 22 حوزه امتحانی و 10 شهرستان، برگزار می شود.

همچنین لازم به ذکر است دیدار با فرمانداران، کارکنان اداری و بازدید از حوزه های آزمون مدارس استعداد های درخشان این دو شهرستان از دیگر برنامه های واقعی در سفر به شهرستان های فردوس و سرایان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار