در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدا فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی،

مدیرکل آموزش و پرورش در معیت فرمانده سپاه روح الله استان، با خانواده 2 تن از شهدای فرهنگی دیدار کردند

اراک(پانا)- در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدا فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش در معیت فرمانده سپاه استان مرکزی با خانواده 2 تن از شهدای فرهنگی دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۲۳۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش در معیت فرمانده سپاه روح الله استان، با خانواده 2 تن از شهدای فرهنگی دیدار کردند

«شهریار فولادوند» مدیرکل آموزش و پرورش به همراه «سردار محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان و جمعی دیگر از دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه 1200شهد دانش آموز و فرهنگی استان، با خانواده سردار شهید رحیم آنجفی و شهید محمد جعفر انصاری، دو تن از شهدای فرهنگی این استان دیدار کردند.

فولادوند در این دیدار طی سخنانی گفت: تربیت مقوله پیچیده ای است و ما در آموزش و پرورش موظف هستیم مصادیق عینی تربیت شدگی بر اساس معیارهای اسلامی را به دانش آموزان معرفی کنیم.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی ما در دیدار با خانواده معظم شهدا، تکریم و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان و معرفی سبک و روش انسان هایی است که با برخورداری از تربیتی صحیح و متعهدانه، به عالی ترین مرتبه حیات طیبه انسانی دست یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: آنچه برای شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس اهمیت داشت، اصل ماهیت نظام بود و امروز شاهد هستیم که این مهم از سوی خانواده این بزرگواران با جدیت و دقت تمام دنبال می شود.

فولادوند با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی، یاد آور شد: برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پشتوانه تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان است و نقش بسزایی در قوام فرهنگ ایثار و فداکاری در بین نوجوان و جوانان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار