اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی برای آبرسانی به عشایر استان اردبیل

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: با توجه به افزایش اعتبارات نقدی آبرسانی به عشایر استان، عملیات آبرسانی به عشایر تا سال آینده به اتمام می‌رسد.

کد مطلب: ۹۲۳۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی برای آبرسانی به عشایر استان اردبیل

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با مدیر کل بحران و امور زیربنایی سازمان عشایر ایران گفت: تلاش می‌کنیم با تلفیق اعتبارات آبرسانی به عشایر در بخش‌های مختلف، عملیات آبرسانی به مناطق عشایری شمال استان را سرعت بخشیم .

او تاکید کرد: لازم است دستگاه‌های متولی از جمله آب و فاضلاب شهری و روستایی با همکاری امورعشایر برآورد‌های اولیه از روند عملیات اجرایی احداث مجتمع‌های آبرسانی را انجام دهند .

استاندار اردبیل بیان کرد: در سالجاری اعتبارات آبرسانی به مناطق عشایری استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته و باید با تلفیق این اعتبارات با اعتبارات امور عشایر استان و اعتبارات آبرسانی روستایی استان و همچنین از محل سفر ریاست جمهوری تجهیزات مورد نیاز تامین شود .

مدیر کل بحران و امور زیربنایی سازمان عشایر ایران نیز در این نشست از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی برای آبرسانی به عشایر استان اردبیل خبر داد .

بابا داوردان افزود: این اعتبار در سال گذشته برای استان اردبیل ۴۰ میلیارد ریال بود که امسال هفت و نیم برابر شده است .

او بیان کرد: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به صورت نقدی اختصاص یافته و باید در حوزه آبرسانی به عشایر هزینه شود .

سرپرست آب و فاضلاب شهری و روستایی استان اردبیل نیز در این جلسه از در حال احداث بودن سه مجتمع آبرسانی در شهرستان‌های شمال استان خبر داد .

فرامرز بهنژاد افزود: برای تکمیل این مجتمع‌های آبرسانی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و با تامین این اعتبار تا تابستان سال آینده این واحد‌ها تکمیل می‌شود .

او بیان کرد: سه مجتمع خروسلو، عمران آباد و بیله سوار در شمال استان در حال اجرا می‌باشند که بیش از ۸۰ درصد ساکنان این مناطق را عشایر تشکیل می‌دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار