سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

همدان میزبان جشنواره طراحی لباس اسلامی ایرانی غرب کشور

همدان(پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری جشنواره طراحی لباس اسلامی ایرانی با محوریت لباس اداری در همدان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۲۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
همدان میزبان جشنواره طراحی لباس اسلامی ایرانی غرب کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اولین جلسه کمیته سیاستگذاری جشنواره طراحی لباس اسلامی ایرانی در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

علی مرادی‌نور در این جلسه با تأکید بر اهمیت انتخاب نوع پوشش و لباس در جامعه، اظهار کرد: حوزه مد و لباس یکی از مسیرهایی است که دشمن رسوخ کرده و قصد مخدوش کردن هویت ما را دارد.

او افزود: پوشش یکی از فرهنگ های اصیل هر قوم و ملت بوده و لباس مردم هر جامعه هویت و به نوعی پرچم آن ملت است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که پیش از این، جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی چند دوره به صورت استانی در همدان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این جشنواره برای اولین بار با حضور ٦ استان غرب کشور از ٢٢ تا ٢٨ مردادماه در همدان برگزار خواهد شد.

مرادی‌نور تأکید کرد: ما در حوزه فکر، اندیشه و خلاقیت نیازمند همکاری هستیم و از پیشنهادات ارزنده در خصوص برگزاری این جشنواره استقبال می کنیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان هم در این جلسه گفت: حضور همه طراحان و تولیدکنندگان در این جشنواره آزاد است.

ربیعه علی‌محمدی افزود: تأکید ما بر حضور همه اصناف است تا بتوانیم همدان را به عنوان پایلوت طراحی و تولید لباس اداری و لباس کار در کشور معرفی کنیم.

او با تأکید بر این که علاوه بر بخش نمایشگاه، بخش کارگاه‌های آموزشی هم در این جشنواره برگزار خواهد شد، اظهار کرد: فراخوان جشنواره به زودی منتشر می‌شود و از همه طراحان و تولیدکنندگان دعوت می‌کنیم در این جشنواره حضور داشته باشند.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار