شادابی و سلامت جوانان از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از توجه ویژه خود به سلامت، نشاط و ورزش جوانان گفت و افزود: میزبانی از رویدادهای ورزشی بین المللی مانند والیبال جام ملت های جهان فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های استان است و ثمرات فرهنگی و اقتصادی زیادی برای استان دارد.

کد مطلب: ۹۲۲۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شادابی و سلامت جوانان از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی است

اکبر بهنام جو که به همراه سرپرست فدراسیون والیبال در ویژه برنامه "لیگ ملت ها - والیبال ۲۰۱۹" که به صورت زنده از شبکه سبلان پخش می شد، در ادامه افزود: اما مهم تر از همه دستاوردها، ارتقاء سطح سلامت روانی و جسمی شهروندان، به ویژه نوجوانان و جوانان و شادابی و سلامت آنان است.
رئیس شورای عالی ورزش استان وجود ورزشگاه مجهز و مدرن رضازاده در شهر اردبیل را ظرفیتی خوب برای استان دانست و وجود بسترهای زیرساختی مناسب در کنار حضور پرشور جوانان و مدیران استان در تدارکات لازم برای برگزاری مسابقات را فرصت مغتنمی برای میزبانی از مسابقات ورزشی عنوان کرد.
او در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص اهداف برگزاری هفته چهارم والیبال جام ملت های جهان گفت: ورزش ابزاری برای شناساندن فرهنگ و ظرفیت های محل برگزاری است؛ علاوه بر آن دوستی و مودت بین‌ملت ها را تحکیم می بخشد.
بهنام جو افزود: با تلاش هایی که اصحاب رسانه، به ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهند داشت بیش از ۱ میلیارد نفر این مسابقات را به صورت زنده و مستقیم تماشا خواهند کرد و این فرصت فراهم شده است تا نام اردبیل و ظرفیت ها و قابلیت های زیاد این استان در سطح جهان تبلیغ و معرفی شود.
استاندار اردبیل اظهار داشت: با برگزاری مسابقات در سطوح بین المللی از سویی انگیزه و استعداد جوانان استان برای ورزش حرفه ای افزایش می یابد و از سوی دیگر بستر و زمینه برای کسب میزبانی مسابقات در سایر رشته های ورزشی برای استان فراهم می شود.
بهنام جو گفت: ظرفیت سالن رضازاده که مسابقات هفته چهارم والیبال جام ملت های جهان در آن برگزار خواهد شد ، محدود است و تمام بلیط های هر سه روز آن به صورت اینترنتی به فروش رسیده است و امکان پذیرش هموطنان فاقد بلیط به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود؛ لذا ضمن تشکر از حمایت ها و پوزش از علاقه مندانی که نتوانسته اند بلیط تهیه کنند خواهش می کنیم از طریق شبکه های تلویزیونی مسابقات را تماشا نمایند و از مراجعه به محل برگزاری جدا اجتناب نمایند.
او در خصوص فروش تمام بلیط ها در کمتر از نیم ساعت اظهار داشت:بیش از ۵۰۰ هزار نفر در دقایق اول فعالیت سایت فروش بلیط به این درگاه متصل شدند در حالیکه فقط ۴۵۰۰ برای هر مسابقه قابل واگذاری بوده و به صورت طبیعی تعداد زیادی از علاقه مندان نتوانستند بلیط تهیه نمایند و با هر روش دیگری هم که بلیط ها واگذار می شد امکان پذیرش بیش از ظرفیت ورزشگاه وجود نداشت.
استاندار اردبیل با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان و تمام مدیران این وزارتخانه و فدراسیون والیبال و همچنین مدیر استانی ورزش و جوانان و هیئت والیبال استان گفت: با تلاش و همت شبانه روزی تمام مدیران و کارکنان دستگاه های خدمات رسان و تشکل های مردم نهاد، سالن مسابقات آماده برگزاری مسابقات است.
بهنام جو گفت: مردم فهیم و ورزش دوست اردبیل با همکاری مسئولان برگزاری مسابقات، فرهنگ بالای مردم این دیار را به نمایش خواهند گذاشت و با مهمان نوازی و رعایت مسائل امنیتی و اخلاقی، میزبان شایسته ای برای این مسابقات خواهند بود.
او در پایان سخنان خود گفت: همه ما در مقابل مهمانان خارجی و داخلی که برای مسابقات به اردبیل آمده اند مسئولیت داریم و تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا با همکاری شهروندان، میزبان شایسته ای باشیم.
استاندار اردبیل افزود:فریادهای ایران ایران جوانان غیور در سالن مسابقات طنین انداز خواهد شد و امیدوارم با حمایت شهروندان و دعای خیر هموطنان عزیزمان شاهد درخشش و استمرار پیروزی های تیم ملی والیبال کشور عزیزمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار