اعلام برنامه های آموزش و پرورش کردستان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

سنندج(پانا)-در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان برنامه های این هفته را اعلام کرد .

کد مطلب: ۹۲۲۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه های آموزش و پرورش کردستان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه یکم الی هفتم تیرماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نام گذاری شده است، گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه های در سطح واحد های اداری و آموزشی استان برگزار می شود .

وی برگزاری برنامه های ابتکاری و دعوت از فعالان پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فضا سازی و انجام تبلیغات محیطی در ادارات و کانون های فرهنگی، هنری و ورزشی، استفاده از پیام های مناسب پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در سربرگ مکاتبات اداری، برگزاری برنامه های ابتکاری و دعوت از فعالان پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از اهم اقدامات و برنامه های پیش بینی شده بر شمرد .

افشین خوشگوار تهیه و توزیع پوستر و ارسال آن به مراکز فعالیت های تابستانی، برگزاری جلسات آموزشی برای والدین دانش آموزان و معلمان، برگزاری نمایشگاه های سیار پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد در مدارس و کانون های فرهنگی آموزش و پرورش و برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در پایان گفت: در این هفته جلسات آموزشی برای دانش آموزان و اولیای آنان در مراکز فعالیت های تابستانی و ورزشی و هم چنین همایش پیاده روی برای کارکنان آموزش و پرورش استان برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار