حسین سنجری خبر داد: برگزاری بیست و پنج جلسه ویدئو کنفرانس استانی و کشوری در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: جلسات به شکل ویدئو کنفرانس در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزارمیگردد.

کد مطلب: ۹۲۲۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
حسین سنجری خبر داد: برگزاری بیست و پنج جلسه ویدئو کنفرانس استانی و کشوری در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

حسین سنجری معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: اجرای جلسات به شکل ویدئو کنفرانس، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، آشنایی کارکنان با کاربرد‌های فناوری اطلاعات و کاهش تردد غیر ضروری را به همراه خواهد داشت .

او با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال 98، تعداد بیست و پنج جلسه ویدئو کنفرانس استانی و کشوری برگزار شده، تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های مستمر و تلاش و فعالیت‌های اداره فناوری اطلاعات، اقدامات مناسبی صورت گرفته که می توان به تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه ویدئو کنفرانس و تخصیص اتاق مختص ویدئو کنفرانس اشاره نمود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری در عرض کمتر از سه ماه بیست و پنج ویدئوکنفرانس به مدت دو هزار و سیصد دقیقه به شکل استانی و کشوری انجام شده که در نوع خود کم نظیر است، تصریح کرد: در همین راستا از تردد سیصد نفر که مخاطبین جلسات بوده اند جلوگیری شده که خود کاهش هزینه، صرفه جویی در وقت و کاهش خطرات احتمالی برای کارکنان مانند تصادفات را به دنبال دارد.

سیاست گذاری و فرهنگ سازی در خصوص ویدئو کنفرانس از سالهای گذشته در اداره کل دنبال شده که امسال با شتاب بیشتری آماده سازی بستر‌ها و زیر ساختهای آن در حال جریان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار