نظارت سازمان دانش آموزی بر سرویس مدارس احیا شد

تهران (پانا) - محسن بهارلو، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل تهران حضور سازمان دانش آموزی به عنوان ناظر  در موضوع سرویس مدارس را با اهمیت اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۲۲۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نظارت سازمان دانش آموزی بر سرویس مدارس احیا شد

با تایید حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش مبنی بر لازم الاجرا بودن بخشنامه های صادره از سوی وزیر سابق، موضوع واگذاری ساماندهی لباس فرم دانش آموزی و نظارت بر عملکرد پیمانکاران در سرویس های مدارس از سوی سازمان دانش آموزی احیا شد و بنا بر این بخشنامه سازمان دانش آموزی بر عملکرد پیمانکاران و رانندگان خودروهای حمل و نقل دانش آموزی و انجام فعالیت های فرهنگی و تربیتی سرویس مدارس نظارت می کند.

در همین ارتباط جلسه ای جهت بررسی ثبت نام الکترونیکی سرویس های مدارس در اداره کل شهر تهران تشکیل شد. در این جلسه محسن بهارلو، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل شهر تهران؛ عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی تهران؛ قدرت الله گراوند، رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران؛ رسولی نیا، رییس اداره فناوری اطلاعات؛ نجار، رییس اداره امور مالی و حسابداری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و حقی نماینده اداره انجمن اولیا و مربیان حضور داشتند.

محسن بهارلو، معاون توسعه و پشتیبانی شهر تهران با اشاره به اهمیت جلسه ساماندهی سرویس مدارس گفت: امیدواریم در این جلسه و گفتگوهایی که انجام می شود خدمات سرویس بصورت مطلوب تر به خانواده ها ارایه شود.
وی افزود: در این نوع خدمات چندین بخش باید با هم همکاری کنند و تعامل داشته باشند تا موفقیت لازم بدست بیاید. درواقع ساماندهی سرویس مدارس نیازمند یک تعامل خوب است.
بهارلو با اشاره به این مساله که موضوع ساماندهی سرویس مدارس نسبت به گذشته در حال طی کردن مسیر بهتری است، افزود: آنچه اهمیت دارد این است که بخش نظارت بسیار جدی گرفته شود و از سوی دیگر هزینه های بالاتر مدیریت شود.
محسن بهارلو گفت: بخش دیگری که بسیار مهم است این است که در بخش سرویس مدارس آگاهی خوبی به خانواده ها بدهیم. در واقع جای خالی آموزش در این موضوع بسیار به چشم می خورد.
بهارلو با اشاره به اینکه امسال سرویس مدارس از طریق سامانه ساماندهی می شود، افزود: سعی می کنیم گزارش های بازدیدها و حتی شکایت ها را بررسی کنیم تا دغدغه خانواده ها در اجرای بهتر این طرح مرتفع شود. البته استاندارد سازی موضوع سرویس مدارس در گام اول سنگین است و قاعدتا در یک سال به نتیجه نمی رسد اما باید گام ها را به ترتیب و درست برداشت.
وی افزود: باید به جایی برسیم که اولیا نقش محوری داشته باشند و ما بتوانیم از طریق سامانه ها گزارش مدیریتی بگیریم و راهبری این کار را برعهده داشته باشیم. البته باید در این سال های ابتدایی در بخش اجرا حتما حضور فعالی داشته باشیم.
بهارلو به اشاره به نقش مهم سازمان دانش آموزی در نظارت بر سرویس مدارس گفت: امسال با حضور سازمان دانش آموزی در موضوع نظارت بر سرویس مدارس امیدواریم اتفاق خوبی در بخش نظارتی بیافتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار