معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان میناب:

نشست کمیته هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم برگزار شد

انتخاب رشته درست زمینه ارتقاء تحصیلی دانش آموزان را نیز در پی دارد.

پانا (هرمزگان)-حسین ذاکری :هدف از تشکیل کمیته هدایت تحصیلی ویژه دانش آموزان پایه نهم آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیاء با رویکرد انتخابی آگاهانه است.

کد مطلب: ۹۲۲۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست کمیته هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب، نشست کمیته هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم در راستای پروژه مهر سال 98 با حضور اعضا در محل دفتر معاون آموزش متوسطه برگزارشد.

حسین ذاکری معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان میناب ،در این نشست هدف از تشکیل کمیته هدایت تحصیلی ویژه دانش آموزان پایه نهم را آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیاء وانتخاب رشته آگاهانه ذکر کرد.

ذاکری به نقش مهم انتخاب رشته در فرآیند هدایت تحصیلی اشاره کرد و افزود: در فرآیند هدایت تحصیلی در پایه نهم ،نظر والدین ، دانش آموزان ، دبیران در دروس تخصصی هر رشته ، مشاور مدرسه و آزمون ها تاثیر گذار است .

معاون آموزش متوسطه خاطر نشان کرد : هدایت تحصیلی بر اساس علاقه و استعداد دانش آموزان انجام میشود و آنها را به سمت و سوی انتخاب رشته صحیح، هدایت می نماید.

وی در ادامه به آثار انتخاب رشته نامناسب در مدرسه و حتی دانشگاه پرداخت و افزود: انتخاب رشته آگاهانه در واقع رشد دانش آموز را در تحصیل و شغل آینده اشان رقم می زند لذا برای آگاه سازی دانش آموزان و والدین باید از همه امکانات بهره بگیریم انتخاب رشته درست زمینه ارتقاء تحصیلی دانش آموزان را نیز در پی دارد .

در این نشست سایر اعضاء در زمینه انتخاب رشته و راهکارهای مناسب برای هدایت دانش آموزان به سوی انتخاب رشته آگاهانه مطالبی عنوان کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار