اعزام بیش از ۴ هزار زائر اولی محروم استان آذربایجان غربی به مشهد مقدس

ارومیه(پانا)-مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴ هزار زائر اولی محروم استان آذربایجان غربی به زییارت مشهد مقدس اعزام می شوند.

کد مطلب: ۹۲۲۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام بیش از ۴ هزار زائر اولی محروم استان آذربایجان غربی به مشهد مقدس

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر نوروزنژاد با بیان اینکه بیش از ۴ هزار زائر اولی محروم استان آذربایجان غربی امام رضایی شدند، اظهار کرد: با مساعدت آستان قدس رضوی ۴ هزار و ۳۶۸ زائر اولی محروم استان آذربایجان غربی در قالب ۱۰۴ کاروان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.


وی با بیان اینکه کانون زائر اولی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی در طی سه سال گذشته برنامه اعزام زائران زیارت اولی را به‌صورت جدی در دستور کار قرار داده، افزود: این زائران در قالب طرح کاروان‌های «مهر درخشان رضوی» با شرایطی که سن این افراد بالای ۴۰ سال، محرومیتشان محرز یا از آخرین سفرشان به مشهد ۱۰ سال گذشته باشد، در لیست اعزام به حرم مطهر رضوی گنجانده می شوند.


مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه زائر اولی‌های مشهد مقدس یک وعده اطعام را در مهمانسرای امام رضا (ع) هستند،ادامه داد: بقیه وعده‌های غذایی نیز از آشپزخانه واقع در محل اسکان این زائران تهیه می شود.


این مقام مسوول بیان کرد: مدت‌زمان حضور زائر اولی‌هایی که به مشهد مقدس اعزام شده به مدت ۳ روز بوده و محل اسکان آنها نیز در زائر شهر رضوی می باشد.


نوروزنژاد در پایان سخنان خود خدمت به زائران و دوست داران رضوی در تمام کشور را افتخاری بزرگ دانست و گفت: آستان قدس رضوی شرایط زیارت مردم شریف ایران را تسهیل قراره داده و تأمین تمام نیازهای زائران را موردتوجه ویژه قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار