رسالت آموزش و پرورش کاهش آثار سوء بیسوادی در جامعه است

ارومیه(پانا)-نشست تخصصی کمیته انسداد مبادی بیسوادی آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب، برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۲۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رسالت آموزش و پرورش کاهش آثار سوء بیسوادی در جامعه است

نشست تخصصی کمیته انسداد مبادی بیسوادی با حضورمدیریت، معاون آموزش ابتدایی، کارشناس مسولان اموزش ابتدایی و متوسطه دور اول و ارزیابی عملکرد و نیز راهبران آموزشی منطقه (شرکای درون سازمانی) با محوریت ارتقا نرخ گذر (ششم به هفتم) در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب با اشاره به ضرورت تعامل بین واحدهای ذیربط گفت: همگرایی در بین واحدهای مسوول باعث می شود حصول نتیجه تسریع شده و کارایی جلسات افزایش یابد و در راستا ی رسالت ما( آموزش و پرورش ) استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات از جمله پتانسیل راهبران و مدیرآموزگاران می تواند در از بین بردن بیسوادی و آثار سوء آن در جامعه اسلامی راهگشا باشد.

"مهرداد سلیمانپور" معاون آموزش ابتدایی میاندوآب بر اهمیت انسداد مبادی بیسوادی در دانش اموزان بدور ورورد به نظام آموزشی تاکید کرد و گفت: شعار "آموزش برای همه" و " همه برای آموزش " دارای یکی ازضروری ترین کارکردها و عمیق ترین مفاهیم درامر ارتقا پوشش تحصیلی و کیفیت بخشی آموزشی است.

ایشان با اشاره به تفاهم نامه فی مابین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت اموزش و پرورش خاطرنشان ساخت: ارتقا نرخ گذر( ششم به هفتم)، با شناسایی و جذب دانش اموزان فارغ التحصیل ششم در مناطق کمتر برخوردار روستایی با تمرکز بر گروه هدف (دختران بازمانده از تحصیل ) می تواند محقق گردد.

نماینده راهبران آموزشی منطقه با بیان آمار و ارقام دانش آموزان گروه هدف افزود: معلمان و مدیرآموزگاران تلاشگر با برنامه ریزی های هدفمند و پایش وضعیت تحصیلی دانش اموزان در راستای نگه داشت دانش آموزان در معرض ترک تحصیل به ایفای نقش موثر خود می پردازند.

در ادامه نمایندگان سایر همکاران به طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون هم افزایی و نیز اقدامات عملی در این خصوص پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار