با تمام قوت آماده رزرو بلیط مرحله نهایی هستیم/منتظر حمایت ویژه مردم اردبیل هستیم

اردبیل(پانا) - سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: با حمایت مردم اردبیل و تلاش بازیکنان بلیط مرحله نهایی را دراردبیل رزرو خواهیم کرد.

کد مطلب: ۹۲۲۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
با تمام قوت آماده رزرو بلیط مرحله نهایی هستیم/منتظر حمایت ویژه مردم اردبیل هستیم

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در اردبیل گفت : لیگ جهانی صحنه‌ای است که نگاه تمام دنیا را به سمت خود جلب می‌کند واین فرصت مناسبی است تا فرهنگ بالای حمایت و تماشاگران اردبیلی را به عنوان یکی از قطب‌های خاص هواداری در دنیا مطرح کرد .

او افزود: امیدوارم با نوآوری و خلاقیت‌هایی که همواره از مردم اردبیل دیده‌ایم در این چند روز شاهد حمایت ویژه و یکصدای مردم اردبیل از تیم ملی ایران باشیم .

سرپرست تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: امیدواریم علی‌رغم خستگی که بازیکنان پس از ۳ هفته رقابت سنگین داشته‌اند با روحیه خوب و حمایت ویژه مردم اردبیل بلیط مرحله نهایی را از اینجا رزرو کنیم تا در برابر مردم ایران سربلند باشیم .

خوش خبر گفت: ما تجربه و خاطره بسیار خوبی از اردبیل و اردبیلی‌ها داریم و در مسابقات امید‌های آسیا و انتخابی قهرمانی جهان با استقبال و حمایت بی‌نظیر مردم این استان مواجه شدیم؛ به لحاظ میزبانی هیچ مشکلی نداشتیم و قطعاً در این مسابقات نیز سطح کیفی این میزبانی بالا خواهد بود .

هفته چهارم مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان از روز جمعه ۳۱ خرداد ماه تا روز یکشنبه دوم تیرماه به مدت سه روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل با حضور تیم‌های ایران، استرالیا، پرتغال و فرانسه برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران روز جمعه ۳۱ خرداد با پرتغال، شنبه اول تیر با استرالیا و یکشنبه دوم تیر با فرانسه بازی خواهد داشت، طبق برنامه بازی‌های تیم ملی ساعت ۱۸.۳۰ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار