پیوستن مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس به پویش کتابخوانان مجازی

دعوت مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس از فرهنگیان و دانش آموزان جهت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

هرمزگان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس با صدور پیامی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان خواست تا در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

کد مطلب: ۹۲۲۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پیوستن  مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس به پویش کتابخوانان مجازی

به گزارش خبر گزاری پانا هرمزگان، سید هادی حسینی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس ضمن حضور در کتابخانه عمومی آیت الله طالقانی (ره) بندرعباس و پیوستن به پویش کتابخوانان مجازی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان دعوت کرد به همراه خانواده‌هایشان در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

حسینی بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی می‌تواند فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) از طریق تولید و انتشار گسترده آن باشد.

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی را امری مهم در جهت ترغیب نوجوانان و جوانان به کتابخوانی عنوان کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش همه ساله جشنواره های متنوعی را با موضوع امام شناسی برگزار می کند و به ترویج سبک زندگی ائمه می پردازد و جشنواره کتابخوانی رضوی نیز با داشتن تنوع در موضوع و شیوه اجرا، قابلیت اجرای بهتری در میان دانش آموزان و جامعه فرهنگیان خواهد داشت و امید است شاهد حضور پررنگ آنان در این اتفاق مهم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار