دیدار مسئولان جهاد کشاورزی گیلان با نماینده ولی فقیه در این استان

رشت (پانا) - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولان جهاد کشاورزی به جذب جوانان نوآور و کارآفرینی بیشتر توجه کنند.

کد مطلب: ۹۲۲۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولان جهاد کشاورزی گیلان با نماینده ولی فقیه در این استان

به گزارش پانا نماینده ولی فقیه گیلان، در دیدار رئیس و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی گیلان که به مناسبت سالروز تشکیل جهاد کشاورزی به فرمان امام خمینی(ره) در سال۵۸ برگزار شد گفت:سازمان جهاد کشاورزی باید در عرصه های کارآفرینی با جدیت بیشتر ورود کند.
آیت‌الله فلاحتی با اشاره به کارکردهای جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی در خودکفایی محصولات در کشور گفت: کارکنان جهاد کشاورزی باید در مسائل مهندسی تولید آگاهی داشته باشند و جذب و استفاده از جوانان نوآور را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی بر ضرورت بکارگیری افراد با روحیه جهادی، خلاق و مردم شناس تاکید کرد و گفت: گیلان دارای ظرفیت های فراوانی در عرصه های طبیعی و کشاورزی است که باید در سال رونق تولید به آن توجه جدی شود.
امام جمعه رشت بازار آسیای میانه و اروپای شرقی را فرصتی مغتنم برای فروش تولیدات کشاورزی گیلان دانست و تصریح کرد : باید با برند سازی محصولات گیلان صادرات را افزایش دهیم.
علی درجانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز با ارائه گزارشی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی در رونق تولید ملی گفت: ارائه تسهیلات به کشاورزان و توسعه کشاوری ماشینی از اولویت های این وزارتخانه در گیلان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار