استاد بزرگ شطرنجباز گیلان عازم مسابقات قهرمانی غرب آسیا شد

رشت (پانا) - امیررضا پوررمضانعلی استاد بزرگ شطرنج گیلان عازم مسابقات قهرمانی غرب آسیا شد.

کد مطلب: ۹۲۲۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
استاد بزرگ شطرنجباز گیلان عازم مسابقات قهرمانی غرب آسیا شد

رئیس هیات شطرنج استان گفت : تیم شطرنج آقایان و بانوان ایران عازم اردن شدند تا در رقابت‌های غرب آسیا حضور یابند که امیررضا پوررمضانعلی نیز با تیم ملی شطرنج آقایان عازم این مسابقات شدند.

کیومرث بیات افزود: احسان قائم مقامی و آرین غلامی دیگر اعضای تیم ملی شطرنج آقایان ایران را در رقابت‌های غرب آسیا تشکیل می دهند و همچنین سارا خادم الشریعه، مبینا علی نسب و آنوشا مهدیان نمایندگان شطرنج ایران در تیم ملی بانوان هستند که در این دوره از رقابت‌ها حضور می یابند.

وی بیان کرد: پوررمضانعلی شطرنجباز ملی پوش و شایسته استان گیلان که درجه استاد بزرگی دارد، به همراه سایر شطرنجبازان ایران باید از چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در رقابت‌های شطرنج قهرمانی غرب آسیا به مصاف حریفان خود برود.

وی اضافه کرد: رقابت‌های شطرنج قهرمانی غرب آسیا با حضور زبده ترین شطرنجبازان کشورهای این منطقه تا روز ششم تیرماه سال جاری در کشور اردن ادامه خواهد یافت که در نهایت نفرات قهرمان در بخش مردان و زنان، جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ که در روسیه برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند.

رئیس هیات شطرنج استان خاطرنشان کرد: تاکنون پرهام مقصودلو، سید محمدامین طباطبایی و علیرضا فیروزجا موفق به کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۱۹ شده‌اند و امیدواریم که امیررضا پوررمضانعلی شطرنجباز شایسته گیلانی و سایر شطرنجبازان ایرانی حاضر در مسابقات غرب آسیا بدرخشند و جواز حضور در مسابقات جام جهانی روسیه را کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار