با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت:

بازدید از فرآیند برگزاری نخستین المپیاد شایسته‌محور کشور به میزبانی مشهد مقدس

مشهد (پانا)- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل دفتر کاردانش این وزرات خانه، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی و همچنین برخی از مسئولین آموزش و پرورش کشور و استان از مرحله نهایی اولین المپیاد شایستگی محور کشور که به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۲۲۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از فرآیند برگزاری نخستین المپیاد شایسته‌محور کشور به میزبانی مشهد مقدس

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و همچنین مصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری المپیاد شایستگی محور ویژه هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور که به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار می شود از هنرستان های برگزار کننده این رویداد کشوری بازدید به عمل آورند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و همچنین مدیرکل دفتر کاردانش این وزارت خانه از هنرستان های ماندگار سید جمال‌الدین اسدآبادی، دارالفنون و طالقانی بازدید و در حاشیه این بازدید با هنرجویان و عوامل برگزار کننده این المپیاد گفتگو و تبادل نظر کردند و از کم و کیف فرآیند برگزاری این المپیاد باخبر شدند.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و معاون آموزش متوسطه این سازمان نیز در روز اول این المپیاد از هنرستان های برگزار کننده این رویداد بازدید کردند.

مرحله نهایی نخستین المپیاد شایستگی محور کشور از تاریخ 27 خردادماه 98 به مدت دو روز و به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس در حال انجام است و 219 هنرجوی دختر و پسر از 32 استان کشور در این مدت با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در پایان نفرات برتر کشوری در هر عنوان آزمون شایستگی محور معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار