مراسم تجلیل از مربیان تشکل پیشتازان شهر قدس برگزار شد

شهرقدس (پانا) - مراسم تقدیر از مربیان فعال تشکل پیشتازان شهر قدس با حضور کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از مربیان تشکل پیشتازان شهر قدس برگزار شد

در این مراسم مسیب غلامی کارشناس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی گفت:بسیار قابل تحسین است که مربیان پیشتاز با انگیزه و توانمندی خود فعالیت میکنند و هیچگاه چشم داشتی به دریافت حقوق نداشتند‌.

او بیان کرد: یکی از اهداف ما در سازمان دانش آموزی،تربیت اجتماعی دانش آموزان است و تمامی منش‌های دوازده‌گانه تشکیلاتی همواره در قرآن بیان شده و هرگاه دانش‌آموزی این منش‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهد بی شک به لطف خدا موفق خواهد شد.

غلامی افزود: همه این منش‌ها و علامت‌های تشکیلاتی سبب می‌شود که دانش‌آموزان با توجه به آنها به انسانی کامل و عاقل در جامعه مبدل شوند.

در ادامه محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس نیز در سخنانی افزود:یکی از اهداف مهم تربیتی ما آموزش مهارت است و در حال حاضر شاهد تغییر سیاست‌های آموزش و پرورش به سمت مهارت آموزی هستیم.

او عنوان کرد: خوشبختانه باتوجه به بازدید‌های استانی،مسئولین استان از مدارس پیشتاز شهر قدس رضایت داشتند ولی ما انتظار داریم که تمام مدارس این منطقه به طور مداوم در فعالیت‌های پیشتازان و اردوهای ملی شرکت کنند.

در این مراسم به پاس قدردانی لوح سپاس به مربیان پیشتاز فعال اهدا شد‌.

/خبرنگار: نسترن خدابنده‌لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار