در سالروز شهادت امام‌ صادق (ع)؛

سمنان میزبان شهید گمنام می‌شود/ مراسم استقبال غروب روز شنبه

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه شهر سمنان میزبان یک شهید گمنام می‌شود، گفت: مراسم استقبال از این شهید گران‌قدر غروب روز شنبه برنامه‌ریزی‌شده است.

کد مطلب: ۹۲۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سمنان میزبان شهید گمنام می‌شود/ مراسم استقبال غروب روز شنبه

حبیب‌الله خجسته پور، ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی تدفین شهدای گمنام به میزبانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سالروز شهادت امام صادق (ع)، استان سمنان میزبان یک شهید گمنام می‌شود، ابراز داشت: غروب روز شنبه مراسم استقبال از شهید انجام خواهد شد و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی مراسم صورت گیرد که آئین تشییع تحت شعاع قرار نگیرد و این استقبال مانع از حضور دل‌سوختگان در آئین تشییع این شهید گران‌قدر نشود.

وی ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان به مقام شهدا و شهادت همواره ارادت دارند و همچنان منتظر میزبانی شهدا هستند، افزود: برنامه‌ریزی لازم به‌منظور استقبال باشکوه از شهید گمنام، مراسم وداع، تشییع و تدفین می‌بایست به نحو احسن صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه همه باید از فرصتی که خداوند برای میزبانی شهدا فراهم کرده است نهایت بهره را ببریم تا دین و وظیفه خود را در قبال خون مطهر شهدا بجا آوریم، ابراز داشت: انجام تبلیغات محیطی، نصب بنرنوشته، بیلبوردهای شهری به‌خصوص در شهرهای هم‌جوار در دستور کار قرار گیرد و صداوسیما در غالب تیزرها و زیرنویس‌ها نسبت به آگاه‌سازی مردم استان اقدام کند.

خجسته پور ضمن بیان اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: حداقل کار، تدارک برنامه‌ریزی برای اجرای مراسم درخور است خاصه شهدای گمنامی که شاید بستگان درجه اولی ندارند که برایشان مراسمی را تدارک ببیند، لذا وظیفه تک‌تک ما است که به‌عنوان خانواده شهدا و به‌نوعی نزدیکان و بستگان خانواده شهدا کار میزبانی و تشییع و تدفین را برگزار کنیم.

وی بابیان اینکه انجام مراسم ویژه شهدا نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است، افزود: همه باید برای انجام کار به نحو احسن تلاش کنند تا مراسمی درخور شان شهدا و شایسته مردم استان سمنان که درصحنه‌های مختلف ارزشی، حقانیت خود را به اثبات رساندند اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و مهتر از همه استفاده از بستر فضای مجازی و بهره‌گیری از پوسترهای الکترونیکی باید موردتوجه قرار گیرد، اضافه کرد: بیشترین رجوع مردم به فضای مجازی است و می‌بایست از این فضا برای اطلاع‌رسانی بیشتر مردم استان استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار