تاکید مدیرکل تهران بر تکمیل پست های سازمانی حوزه سوادآموزی

تهران (پانا) - فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش تهران در ستاد امتحانات سواد آموزی شهر تهران، برخورداری از نیروی انسانی مجرب و متعهد را گامی مهم در تحقق اهداف فعالیت های سواد آموزی اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۲۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید مدیرکل تهران بر تکمیل پست های سازمانی حوزه سوادآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران ستاد امتحانات سوادآموزی اداره کل تشکیل جلسه داد. عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران، پس ازاستماع گزارش وضعیت برگزاری امتحانات سوادآموزی در مناطق شهر تهران گفت: تضمین سلامت سوادآموزی با نظارت دقیق و بهنگام در فرآیند امتحانات با مشارکت تمامی بخش های آموزش و پرورش امکانپذیر است و همه همکاران اداره کل و مناطق بایستی در نظارت بر برگزاری امتحانات سوادآموزی مشارکت فعال داشته باشند.

در ادامه فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: برخورداری از نیروی انسانی مجرب و متعهد گامی مهم در تحقق اهداف فعالیت های سوادآموزی می باشد. بر همین اساس نسبت به تکمیل پست های سازمانی حوزه ی سوادآموزی در اداره کل و مناطق شهر تهران، تأکید کرد.

در این جلسه سعید شهریاری، سرپرست معاونت سوادآموزی شهر تهران با بیان اینکه امتحانات بخش مهمی از فرآیند آموزش است، موضوع رسیدگی به برخی از تخلفات احتمالی، حتی اگر به لحاظ آماری تعداد آنها اندک باشد را با اهمیت شمرد. وی همچنین از همکاران حوزه ی سوادآموزی و مدیران مدارس به ویژه مسئولین حوزه های برگزاری امتحانات سوادآموزی بابت فراهم نمودن شرایط و فضای مناسب برای برگزاری ایمن امتحانات تشکر و قدر دانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار