تعیین و تدوین استاندارد برای فرآورده‌های زنبور عسل

اردبیل (پانا) - رئیس پارک علم و فناوری اردبیل از تعیین و تدوین استاندارد برای فرآورده‌های زنبور عسل از طریق شرکت‌های مستقر در پارک استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۲۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تعیین و تدوین استاندارد برای فرآورده‌های زنبور عسل

حبیب ابراهیـم‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این آزمایشگاه به منظور تدوین استاندارد عسل ایران و با همکاری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی و شرکت دانش بنیان تعاونی اکسیر فرآوران سبلان در حوزه اصلاح و تولید گونه‌های خاص زنبور عسل با بستر سازی پارک علم و فناوری استان ایجاد شد .

اوبا اشاره به پتانسیل‌های موجود در استان در راستای برندسازی عسل و فرآورده‌های تولیدی زنبور عسل در بازارهای بین المللی، ایجاد این آزمایشگاه را مهم ارزیابی کرد .

رئیس پارک علم و فناوری استان از آمادگی پارک جهت بستر سازی برای فعالیت‌های اولویت دار در زمینه‌های مختلف تجاری سازی در راستای فعالیت پارک علم و فناوری خبر داد .

با همکاری پارک علم و فناوری استان اردبیل، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و شرکت دانش بنیان تعاونی مهر کشاورزی اکسیر فرآوران سبلان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل توافق نامه ایجاد آزمایشگاه مرجع عسل و فرآورده های تولیدی زنبور عسل با هدف تدوین استاندارد و توسعه آنالیزهای استاندارد عسل در کشور ایجاد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار