مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : مشارکت 150هزار دانش آموز در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 150 هزار دانش آموز دختر و پسر استان در مراحل آموزشگاهی و شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۲۲۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : مشارکت 150هزار دانش آموز در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن

محمد علی واقعی دوشنبه شب در حاشیه ی برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که در سالن همایش های آموزش و پرورش(قلم چی) برگزار شد، اظهار کرد: از این میان یک هزار و 392 دانش آموز دختر و پسر در دوره های مختلف تحصیلی مجوز حضور در مرحله استانی را کسب کردند.

وی، ضمن تشریح روند برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد: این مسابقات در 4 مرحله برای دانش آموزان دختر و پسر در حال برگزاری است که از 26 خرداد ماه آغاز و تا 5 تیر ماه سال جاری ادامه می یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: این مسابقات در رشته های آوایی، مداحی و رشته های پژوهشی و در هر پایه و دوره تحصیلی برگزار می شود.

واقعی با اشاره به همکاری 80 داور قرآنی مجرب استان در این دوره از مسابقات تصریح کرد: در نخستین مرحله از برگزاری استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر استان در رشته های آوایی شامل اذان، قرائت قرآن (تحقیق)، قرائت قرآن (ترتیل)، حفظ قرآن، حفظ ویژه (حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم) به رقابت پرداختند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که مسابقات رشته های آوایی دختران نیز تا پایان همین هفته برگزار می شود، یاد آور شد: از بین دانش آموزان شرکت کننده 76 برگزیده در رشته های مختلف به مرحله کشوری که تابستان امسال به میزبانی استان های زنجان و خراسان رضوی برگزار خواهد شد، راه می یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار