ندیری: ما نماینده مردم درآموزش و پرورش هستیم

تهران (پانا) - علی ندیری در جلسه ستاد ثبت نام رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در مقوله ثبت نام را یک امر ضروری برشمرد.

کد مطلب: ۹۲۲۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ندیری: ما نماینده مردم درآموزش و پرورش هستیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه5، علی ندیری در جلسه ستاد ثبت نام اظهار داشت:‌ رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در مقوله ثبت نام یک امر ضروری است در همین راستا تمهید مقدمات لازم برای آرامش خاطر در مدرسه و انجام پذیرفتن مقوله ثبت نام با رضایت کامل خانواده ها در چار چوب قوانین مقررات می بایست انجام شود.

وی به اصول و قواعدی که می بایست نسبت به آن ادای دین نماییم اشاره کرد و رعایت آن را اجتناب ناپذیر دانست. وی افزود: تا مردم هستند حاکمیت وجود دارد. اگر به مردم توجه نکنیم که خود ما هم جزئی ازاین مردم هستیم یقینا جفای بزرگی اجتماعی در جامعه رخ می دهد . لذا تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندان در جمیع جهات گام های مربوط به ثبت نام را مد نظر قرار بدهید.

مدیر منطقه تصریح کرد: هر جا در چهار چوب قوانین و مقررات عمل نکنیم زمینه تعارض، جنجال، غوغا سالاری را برای دیگران فراهم می کنیم . جایی که حقوقی ضایع می شود و افراد نمی توانند حق خود را مطالبه نمایند ، اعتراضات صورت می گیرد. پس درجایی که حقوق مردم مطرح است کوتاه نیایید ، احترام به حقوق مردم بگذارید رضایت مردم را ملاحظه کار خودتان قرار بدهید این اساس کار ما خواهد بود.

علی ندیری گفت: آرامش در منطقه درگیر و منوط به آرامش در مدرسه است. اگر مدیران عزیز ما بتوانند خوب مدرسه شان را مدیریت نمایند فرآیند ثبت نام به خوبی انجام می پذیرد و منطقه در کمال آرامش وظایف خود را انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: کار بزرگ با آدمهای بزرگ رقم می خورد . ما بخشی نگری و مدرسه نگری نخواهیم داشت مبادا فکر کنید که فقط و فقط مدرسه من ، همکار من، دانش آموز من . باید با هم دیگر این شعار را بدهیم مدرسه ما ، همکار ما، منطقه ما ،‌در این شرایط می توانیم کارهایمان را به خوبی پیش ببریم. پس بایستی دست به دست هم بدهیم با هم منطقه مان را اداره کنیم . ما نماینده مردم درآموزش و پرورش و نسبت به عملکردمان مسئول هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار