اهم فعالیت های سازمان دانش آموزی منطقه 19 تهران

تهران ( پانا) - در منطقه 19 تهران تعداد 121 مدرسه دخترانه و پسرانه در سال جاری تحصیلی عضو تشکیلات پیشتازان شدند. 

کد مطلب: ۹۲۲۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اهم فعالیت های سازمان دانش آموزی منطقه 19 تهران

سازمان دانش آموزی منطقه 19 تهران به مدیریت ناصر شمس تا کنون 25 درصد از کل دانش آموزانش که تعداد 11240 نفر از جمع کل 46000 است را برای پیشتازی تربیت کرده و در سامانه پیشتازان ثبت نام کرده اند.همچنین تعداد 384 مربی در این منطقه جذب و در سامانه ثبت نام کرده اند.


اهم فعالیت های این سازمان عبارتند از: برگزاری 16 برنامه همایش آموزشی - تفریحی ویژه دانش آموزان و مربیان پیشتاز منطقه در تالار معلم منطقه 19 تهران؛ برگزاری 7 مرحله کوهپیمایی ویژه دانش آموزان پیشتاز پسر و دختر متوسطه اول و دوم در تپه نورالشهدا (کلک چال) به همراه مربیان حضور داشتند و هدف از برگزاری این کوهپیمایی آشنایی دانش آموزان پیشتاز با اصول اولیه کوهپیمایی گروهی بود که در این فعالیت جمعا تعداد 280 دانش آموز پیشتاز آموزش داده شدند.


از دیگر برنامه های مهم و شاخص سازمان دانش آموزی منطقه 19 تهران برگزاری همایش بزرگ تشکیلاتی در مدارسی است که صد در صد تشکیلاتی شده اند. یکی از این مدارس دبستان دخترانه دوره اول شهید مفتح است که تعداد 770 نفر دانش آموز دختر و 30 مربی پیشتاز شده اند. همچنین دبستان پسرانه شهید هیدخ با تعداد 660 نفر دانش آموز پسر و 30 مربی، پیشتاز شده اند.


محتواهای آموزش داده شده در این مدت شامل فریادهای شادی، دست های تشکیلاتی حاملان قرآن، گارد پرچم، سرود پیشتازان، تئاتر، موسیقی، سرود، مسابقه، حرکات ورزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار