غلامرضا غلامی شهردار منطقه چهار مشهد :

گود مدرن کشتی با چوخه شهید بابا نظر احداث خواهد شد

مشهد (پانا)- – شهردار منطقه 4 مشهد در سی امین هفته برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گود شهید بابا نظر از احداث گود مدرن کشتی مطابق با استاندارد های روز دنیا خبرداد .

کد مطلب: ۹۲۲۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
گود مدرن کشتی با چوخه شهید بابا نظر احداث خواهد شد

غلامرضا غلامی شهردار منطقه چهار مشهد ضمن بیان اینکه کشتی با چوخه شهید بابانظر چندین سال گذشته در این منطقه برگزار می شده است گفت : با توجه به برگزاری ورزش باستانی کشتی با چوخه در حدود 40 سال گذشته ، شهرداری منطقه 4 تصمیم گرفت که این ورزش را باری دیگر احیاء نماید .

وی در این باره افزود: گود کشتی با چوخه شهید بابانظر با ظرفیت 1500 الی 2000 نفر که واقع در بوستان بهشت می باشد به این ورزش اختصاص داده شد .

غلامی با بیان اینکه این طرح مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است اظهار داشت :گود کشتی با چوخه شهید بابا نظر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال طبق آخرین استاندارد های مطالعه شده که مورد نیاز این ورزش می باشد در حال احداث است . انشاالله پس از احداث کامل گود کشتی ، مکان برگزاری به انجا انتقال خواهد یافت .

گفتنی است که ظرفیت اولیه گود کشتی در حال احداث 2500 نفر است و این ظرفیت تا 5000 نفر نیز قابل توسعه می باشد .

شهردار منطقه چهار شهرداری مشهد با بیان اینکه 150 پهلوان از سراسر خراسان بزرگ در طرح مذکور حضور داشته و کشتی می گیرند عنوان نمود : هم اکنون طرح کشتی با چوخه در حال برگزاری است و هر هفته به جز روزهایی که مناسبت های خاصی وجود دارد و ممکن است تعطیلی رخ بدهد ؛ علاقمندان می توانند شاهد برگزاری مسابقات باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار