در گفت‌وگو با پانا

محمود خوردبین: آدم‌های کوچک باعث شدند برانکو از پرسپولیس برود

سال سختی در انتظار پرسپولیس است

تهران (پانا) – سرپرست سابق پرسپولیس تهران معتقد است برخی «آدم‌های کوچک» دوست نداشتند «مربی بزرگ»ی مانند برانکو به فعالیت خود در پرسپولیس ادامه دهد.

کد مطلب: ۹۲۲۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
محمود خوردبین: آدم‌های کوچک باعث شدند برانکو از پرسپولیس برود

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره جدا شدند برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: به نظرم بدترین اتفاقی که ممکن بود رخ بدهد رفتن برانکو از پرسپولیس بود. او نمونه واقعی یک مربی حرفه‌ای و بادانش بود و متأسفانه پرسپولیس این مربی را خیلی راحت از دست داد، کسانی که مسبب این اتفاق هستند باید مورد مواخذه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: متأسفانه مدیریت و اعضای هیات مدیره پرسپولیس مسبب این اتفاق شدند، آنها شرایط را برای ادامه همکاری با این مربی فراهم نکردند که باعث شد او از ایران برود و به فکر جدایی از پرسپولیس بیفتد. شاید بهتر است بگویم برخی آدم‌های کوچکی دوست نداشتند این مربی بزرگ در پرسپولیس فعالیت کند و در نهایت باعث جدایی او شدند.

سرپرست سابق پرسپولیس عنوان کرد: به طور حتم از دست دادن برانکو عواقب بدی برای این تیم خواهد داشت و من پیش‌بینی می‌کنم فصل سختی در انتظار سرخ‌پوشان پایتخت باشد. امیدوارم که وضع در نهایت به نفع این تیم برگردد چرا که اینجا بازیکنان و هواداران ضربه می‌خورند. برانکو در پرسپولیس خاطرات خوشی را برای همه هواداران رقم زد و طبیعی است که حالا از رفتن او همه ناراحت هستند.

خوردبین ادامه داد: بالاخره هر مربی برای زحمتی که می‌کشد یک سری انتظارات و توقعات دارد، برانکو در این چند سال اتفاقات خوبی را در پرسپولیس رقم زد و طبیعی بود که انتظار داشت حق و حقوقش به‌موقع پرداخت شود، اما متأسفانه تعلل باشگاه باعث شد او هم بیشتر از این در پرسپولیس نماند و برای خودش تصمیم جدیدی بگیرد.

وی در مورد سرمربی جدید پرسپولیس که قرار است جایگزین برانکو شود، اظهار کرد: طبیعی است که سرمربی بعدی پرسپولیس کار سختی پیش رو دارد ، این یک چالش جدی برای این تیم خواهد بود. من حقیقتاً نمی‌دانم بر اساس چه منطقی این اتفاقات در پرسپولیس رقم خورد که در نهایت باعث شد کاسه صبر برانکو سرازیر شود و به تیم دیگری برود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: به طور حتم اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم را زودتر انجام می‌دادند و خواسته‌های برانکو را برآورده می‌کردند او به فکر جدایی نمی‌افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار