شکرالله حسن بیگی : اولویت اول ما در جامعه باید فرهنگ و مسائل مربوط به دانش آموزان باشد

تهران(پانا) - سومین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۲۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شکرالله حسن بیگی : اولویت اول ما در جامعه باید فرهنگ و مسائل مربوط به دانش آموزان باشد

شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در سخنانی با اشاره به ایام اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان گفت: رابطه دانش آموزان و مدرسه به هیچ وجه نباید قطع شود و مدیران مدارس باید از این فرصت در جهت پرداختن به علاقه مندی‌های دانش آموزان استفاده نمایند.

او آسیب ‌های اجتماعی را یکی از خطرهای بزرگ در کمین دانش آموزان دانست و افزود: امروز خطر آسیب‌های اجتماعی بسیار جدی است و مسائلی جوانان و فرزندان این سرزمین را تهدید می کند که هرگز نباید از آنان غافل شد.

حسن بیگی با تاکید بر اینکه دانش آموزان امانت‌هایی در دستان آموزش و پرورش هستند، تصریح کرد: باید از فرزندان این سرزمین در برابر خطرات مراقبت کنیم و فراموش نکنیم که اولویت اول ما در جامعه باید فرهنگ و مسائل مربوط به دانش آموزان باشد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حفظ سرمایه‌های اجتماعی خود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم همچون گذشته زمینه‌های مشارکت جدی مردم در تعیین سرنوشت خود را فراهم آوریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار