مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران : تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه صنایع کوچک در کشور است

اسلامشهر(پانا) - نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران جهت بررسی و رسیدگی به لکه های صنعتی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران : تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه صنایع کوچک در کشور است

در این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر گفت: اسلامشهر دارای ۹ لکه صنعتی است که اشتغال قابل توجهی در این مجموعه‌ها ایجاد شده و رفع مشکلات آنها از اولویت‌های مهم شهرستان بشمار می رود.

او تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد مشکلات پیش پا افتاده باعث زدن لطمه خوردن بدنه تولید شود و مصرانه بدنبال رفع مشکلات فعلی هستیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران نیز در ادامه نشست اظهار داشت: مهمترین مشکل کشور در شرایط فعلی کمبود فضای کلان کسب و کار است و بی تردید با رفع این معضل بسیاری از مشکلات اقتصادی ما برطرف خواهد شد.

او با بیان اینکه بسیاری از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی کشور بدنبال اجرای فازهای توسعه ای خود هستند افزود: تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه صنایع کوچک در کشور است.

پرنیان در رابطه بااقدامات صورت گرفته جهت صدور پروانه شهرک صنعتی خصوصی برای لکه‌های صنعتی بیان داشت: در صورت صدور این پروانه برای لکه‌های صنعتی شهرستان اسلامشهر بسیاری از مشکلات فعلی این مجموعه‌ها برطرف خواهد شد.

اوتصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برای کمک به بهبود فضای کسب و کار در مجموعه‌های صنعتی شهرستان اسلامشهر استفاده خواهیم کرد.

همچنین محمدی پور رییس اداره صنعت، معدن، تجارت، نیز در سخنانی گفت: اقدامات ابتدایی جهت احداث شهرک تخصصی پوشاک در شهرستان برداشته شده و در آینده نزدیک با پشتیبانی فرماندار جهادی شهرستان کلنگ احداث این شهرک زده خواهد شد.

در این نشست محمدی پور رییس اداره صنعت، معدن، تجارت، گیتی پژوه رئیس امور آب اسلامشهر و نمایندگان لکه های صنعتی آهنکاران، درودگران،شهرکهای صنعتی سهند و برآوند حضور داشتند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار