دیدار فرماندارشهرری با تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع)

شهرری (پانا)- معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه معاون امور عمرانی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری با حضور در دفتر تولیت آستان عبدالعظیم حسنی (ع) با او دیدار و در خصوص رفع مشکلات شهرستان ری گفتگو و تبادل نظر نمود.

کد مطلب: ۹۲۲۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرماندارشهرری با تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع)

آیت‌الله ری‌شهری در این دیدار با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: برطرف کردن مشکلات معیشتی و رفاهی شهروندان ساکن در حریم شهری شهرستان ری نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و ارائه راهکار است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با تاکید بر اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران با پیروی از منویات رهبری میسر می‌شود که یکی از مهمترین بیانات ایشان موضوعاتی است که در گام دوم انقلاب به آن اشاره نمودند که بایستی با برنامه ریزی منسجم در مسیر محقق شدن گام دوم انقلاب قرار گیرد.

آیت الله ری‌شهری بر لزوم هماهنگی لازم در خصوص برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در شهرستان ری تاکید و ادامه داد: نهادهای مرتبط در شهرستان ری بایستی با هماهنگی و تعامل لازم نسبت به برگزاری باشکوهتر راهپیمایی اربعین حسینی که بعنوان بزرگترین اجتماع مذهبی در کشور می‌باشد و سیل محبین اهل بیت (ع) به نیت زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) راهی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) می‌شوند، اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار