راضیه حسینی*

طنز/ابتکاری دیگر از مسئولان عزیز 

روزنامه ایران ورزشی نوشت: دیروز در ارومیه  و مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در حرکتی عجیب، پس از بازرسی زنان و پیش از ورودشان به استادیوم، مهر«تأیید» کف دست آن‌ها حک کردند.

کد مطلب: ۹۲۲۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
طنز/ابتکاری دیگر از مسئولان عزیز 

تازه داشتیم از حضور بانوان در استادیوم والیبال کیف می‌کردیم و حس می‌کردیم که باید بر طبل شادانه بکوبیم که اگر استادیوم فوتبال نشد عوضش والیبال را می‌توانیم از نزدیک ببینیم.
ولی انگار کوبیدن بر طبل شادانه به ما نیامده. صدای کوبیده شدن مهر تأیید بر دستان بانوان تماشاگر والیبال آن‌قدر زیاد بود که نه طبلی برای‌مان ماند و نه دستی برای تشویق.
البته ما صددرصد مطمئنیم که مسئولان برگزاری مسابقات والیبال فقط برای ایجاد نظم این کار را کردند، ولی احتمالاً به خاطر مشغله زیاد یادشان رفته بود که جای مهر روی کاغذ است نه کف دست.

کاغذ کم هست ولی نه اینقدر

درست است که کاغذ کم است و باید صرفه‌جویی کرد ولی دیگر این‌قدرها هم کم نیست. در حد یک کف دست کاغذ برای بانوان تماشاچی پیدا می‌شود کرد.
با این اوصاف به نظرمان همان بهتر که بانوان را در استادیوم‌های فوتبال راه ندهند و زیرساختش حالا حالاها فراهم نشود. چون ممکن است برای حساسیت بالای فوتبال و ازدحام تماشاگران و برای این‌که راحت‌ترو سریع‌تر بشود مهر تأییدیه را دید، زبان‌مان لال بر پیشانی بانوان مهر بزنند.

خودتان را سوژه نکنید

اصلاً بانوان و کف دست مهری‌شان به کنار. مسئولان عزیز برای خودتان بد است. فردا همین رسانه‌های بیگانه کلی پشت سرتان حرف می‌زنند و روی‌مان به دیوار مسخره‌تان می‌کنند.
آن‌ها که از نیت پاک شما خبر ندارند. آن‌ها که نمی‌دانند شما فقط و فقط برای ایجاد نظم و آرامش بانوان این کار را کردید. ما می‌دانیم شما چقدر زحمت می‌کشید.
لطفاً برای این‌که رسانه‌های بیگانه شما را سوژه نکنند از این به بعد اندازه یک کف دست هم که شده برای بانوان تماشاگر والیبال کاغذ تهیه کنید.
اگر هم نتوانستید هیچ ایرادی ندارد، اعلام کنید خانم‌ها با خودشان کاغذ بیاورند.
فقط خواهش می‌کنیم دیگر مهر را اولین جایی که به نظرتان رسید نکوبید.

*طنز‌نویس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار