مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی: استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه صنایع کشاورزی امسال حضور پررنگ دارند

تهران (پانا) - امسال و برای نخستین بار استارت‌آپ‌های مختلف مرتبط با صنعت کشاورزی و غذایی در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۹۲۲۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی:  استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه صنایع کشاورزی امسال حضور پررنگ دارند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی؛ بهمن حسین‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج ا ایران، به جایگاه مهم استارت‌آپ‌ها اشاره کرد و گفت: بخش اگروفود استارز، جدیدترین بخش نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی ایران اگروفود است که برای نخستین بار و بر اساس نیاز بازار و تقاضای مخاطبین در سال جاری به این نمایشگاه افزوده شده است.

وی با بیان اینکه بخش استارت‌آپ‌های این نمایشگاه از سال آینده با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار خواهد شد، گفت: امسال با توجه به فضای موجود و زمان اندک باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه 16 استارت آپ از میان متقاضیان متعدد برگزیده شده و درنمایشگاه حضور خواهند داشت که در زمینه‌های تولید مواد غذایی، صنایع غذایی، توزیع و ابزارها و فناوری‌های نوین مرتبط فعالیت دارند.

اولین سامانه فروش مستقیم برنج کشاورزان در ایران، طرح صرفه جویی نود درصدی مصرف آب کشاورزی، فروشگاه تولید آب میوه تازه و نوشیدنی‌های سالم نوآورانه و فروش بصورت آنلاین، سامانه بازاریاب خرید آنلاین سوپرمارکت‌ها، فروشگاه آنلاین فروش عسل طبیعی، فروشگاه چاشنی‌های مرغ و ماهی و ماست، فروشگاه بسته‌بندی ویژه مراسم‌ها، فروشگاه هوشمند فعال در حوزه اینترنت اشیاء و بخش کشاورزی، گلخانه هوشمند آبیاری، سامانه سفارش آنلاین یکپارچه داخلی، بیرون‌بر، رزروآسیون، اشتراک آنلاین آب معدنی، هسته فناوری تولید عسل بدون پادزیست، سیستم های هوشمند مبتنی برIOT با تمرکز درحوزه کشاورزی و کشت گلخانه ای، طعم دهنده های طبیعی، سامانه هوشمند آبیاری با بهره گیری از فناوری نوین ارتباط بیسیم،تولید پد جاذب اکسیژن در بسته‌بندی مواد غذایی برای ماندگاری و کاهش ضایعات مواد غذایی؛ استارت‌آپ‌های حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی هستند.

حسین زاده با اشاره به اینکه استارت‌آپ‌ها در واقع یک کسب و کار جدید محسوب می‌شوند که عموماً حول محور تکنولوژی شکل گرفته و پتانسیل رشد بالایی دارند، گفت: در واقع کسب و کارهای نوپا یا استارت آپ‌ها از نوآوری‌های بسیار متنوعی همچون اکتشافات بدیع علمی، استفاده از تکنولوژی‌های موجود برای کاربردهای جدید و متفاوت استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا استارت‌آپ‌های ی شکل بگیرند که در بخش های فروش محصولات کشاورزی و غذایی فعالیت بیشتری داشته و خدمات نوین تری به مشتریان ارائه دهند و در نهایت به توسعه و پیشرفت صنعت کشاورزی و غذایی کشور کمک کنند.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی با بیان اینکه استارت‌آپ‌ها در حوزه های صنایع کشاورزی و غذایی کشور رشد خوبی داشته‌اند و باید از رشد استارت‌آپ‌ها حمایت کرد،گفت: با توجه به توسعه بیوتکنولوژی در کشور و گسترش این حوزه، باید از استارت‌آپ‌های حوزه صنایع کشاورزی و غذایی حمایت کنیم تا شاهد جریانات خوبی در عرصه استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی وغذایی باشیم.

گفتنی است پاویون ویژه استارت‌آپ ‌ها (آگروفود استارز) امسال بصورت اختصاصی درسالن 31A نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی در مجموع بیش از 920 شرکت حضور دارند که از این تعداد بیش از 760 شرکت داخلی هستند و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

در کنار شرکت‌های ایرانی 160 شرکت خارجی نیز از کشورهای های اسپانیا، اطریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، سوئیس، گرجستان، هلند، هند، یونان، اندونزی، اسلواکی، تونس، مغولستان و لهستان حضور دارند.

اهمیت نمایشگاه صنایع کشاورزی و غذایی تهران موجب شده است تا تعداد زیادی از کشورها بصورت پایون( گروهی) حضور یابند، بر این اساس 7 کشور ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه، چین،روسیه و هند بصورت پاویون های رسمی در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت دارند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از 28 تا 31 خرداد هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه­های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار