طی حکمی از سوی استاندار سمنان؛

قاسم شریفی، بعنوان مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان منصوب شد

سمنان (پانا) - در حکمی از سوی آشناگر استاندار سمنان، قاسم شریفی کلاریجانی به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان منصوب شد.

کد مطلب: ۹۲۲۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قاسم شریفی، بعنوان مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان منصوب شد

شریفی که اکنون جایگزین جعفر معینیان شده، پیش از این معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بوده است.

وی، علاوه بر معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان، سابقه خدمت در استانداری سمنان در دوره استانداری عباس رهی آخرین استاندار دولت دهم را نیز در کارنامه خود دارد. همچنین سرپرست اداره کل حراست استانداری سمنان، مشاور استاندار، ریاست گروه مشاوران جوان و مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و... از دیگر مسئولیت های قاسم شریفی کلاریجانی مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان است.

قاسم شریفی، هفده سال پیش خدمت خود را بصورت رسمی در آموزش و پرورش شهرستانِ سرخه در استان سمنان آغاز کرد.

وی یکی از جوان ترین مدیران کل درحال حاضر دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری های سراسر کشور بوده و دارای تجارب ارزنده در حوزه مدیریت می باشد که آخرین آن، مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و همچنین معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان است.‌

عملکرد موفق ایشان در بیش از ۶۱ ماه معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و علاوه بر آن، بیش از شش سال مسئول ادارات آموزش راهنمایی، ضمن خدمت و توانمندسازی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، از ایشان چهره ای مقبول در جامعه فرهنگیان استان سمنان ساخته است.

وی، تحصیل کرده ی دوره phd (دکتری) در گرایش برنامه ریزی شهری، مجری و پژوهشگر پنج طرح پژوهشیِ استانی و کشوری و همچنین نگارنده یازده مقاله علمی بوده و حضور همراه با ارائه‌ اثر در بیش از بیست همایش و کنفرانس بین المللی و ملی نیز از دیگر کارکردهای آموزشی و پژوهشی وی می باشد.

لازم بذکر است؛ کسب هشت رتبه برتر کشوری در جشنواره های ملی و تجارب مدیریتی آموزش و پرورش، دانشجوی نمونه کشور در سال ۱۳۸۱، مدیر نمونه استان سمنان در سال ۱۳۸۶ و نفر منتخب کشور در اجلاسیه بیست و پنجم و اجلاسیه بیست و هفتم نماز از افتخارات مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان می باشد.

ایشان همچنین مدرس دانشگاه فرهنگیان استان نیز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار