درگذشت استاد سخن،خبرنگار و مجری پیشکسوت اردبیلی

اردبیل (پانا) - حمدالله جعفری دانش گوینده خوش صدا و خبرنگار پیشکسوت صداوسیمای مرکز اردبیل به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

کد مطلب: ۹۲۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
درگذشت استاد سخن،خبرنگار و مجری پیشکسوت اردبیلی

طی هفته اخیر هنر اردبیل دو چهره ارزشمند در زمینه بازیگری و شعر را از دست داد تا تاریخ از خرداد امسال به عنوان روز‌های تلخ فرهنگ و هنر اردبیل یاد کند.

اما با مخابره خبری تلخ باز هم داغ فرهنگ و هنر اردبیل تازه شد.

حمدالله جعفری دانش گوینده خوش صدا و خبرنگار پیشکسوت صداوسیمای مرکز اردبیل که به علت بیماری در بیمارستانی در تهران بستری بود دار فانی را وداع گفت.

او در دهه‌های اخیر با اجرای برنامه‌های متعدد در رادیو اردبیل و شبکه سبلان به استاد سخن معروف بود.

مرحوم جعفری دانش کارشناس ادبیات فارسی و جزو نسل اول کارمندان صدا وسیمای مرکز اردبیل بود که در سال ۱۳۵۲ به استخدام این سازمان درآمد.

او به عنوان خبرنگار و بعد‌ها مجری برنامه‌های مختلف صداوسیما، سال‌ها برای اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار مربوط به توسعه اردبیل و برای استان شدن اردبیل تلاش کرد.

این گوینده خوش صدا و خبرنگار پیشکسوت صداوسیمای مرکز اردبیل در سال ۱۳۷۵ مدتی سرپرست واحد خبر صداوسیمای مرکز اردبیل شد و پس از بازنشستگی نیز به عنوان نویسنده، پژوهشگر و کارشناس - مجری سال‌ها با رادیو اردبیل و شبکه سبلان همکاری کرد و چندین جایزه نیز در جشنواره‌های مختلف صداوسیما کسب کرد.

مرحوم حمدالله جعفری دانش به دلیل تجربه فراوان، از مجریان مسلط به بحث‌های توسعه استان اردبیل در بخش‌های مختلف بود و جزء اساتید و سرمایه‌های انسانی صداوسیمای مرکز اردبیل به شمار می‌رفت.

نکته جالب توجه اینکه این گوینده ارزشمندوباتجربه چندین باردر برنامه های مختلف بویژه درخصوص برنامه های آموزش وپرورش با احمد ناصری مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل ومسئول نمایندگی خبرگزاری پانا دراستان مصاحبه رادیویی داشته وهمسر مکرم ایشان نیزاز بازنشستگان وپیشکسوتان آموزش وپرورش اردبیل می باشد.

اداره کل آموزش وپرورش،سازمان دانش آموزی و دفترنمایندگی خبرگزاری پانا دراستان اردبیل نیز فقدان این بزرگ مرد عرصه رسانه ملی را به خدمت خانواده محترم ایشان، جامعه فرهنگیان واهالی رسانه تسلیت عرض نموده وبرای روح آن فقید سعید، علو درجات الهی و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار