در پیامی؛

استاندار آذربایجان غربی پیروزی تیم ملی والیبال ایران را تبریک گفت

ارومیه (پانا)- استاندار آذربایجان غربی در پیامی با تبریک پیروزی تیم ملی والیبال ایران از همراهی پرشور هواداران در میزبانی از هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۲۲۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان غربی پیروزی تیم ملی والیبال ایران را تبریک گفت

محمد مهدی شهریاری در متن این پیام آورده است: پیروزی‌های ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ بار دیگر موجی از غرور و شادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد.

وی ادامه داده است: این افتخار آفرینی‌ها جلوه‌ای از تلاش و امیدی است که همواره ملت سرافراز ایران برای فتح قله‌های افتخار و فرداهای بهتر به نمایش گذاشته است. لذت این افتخار آفرینی‌ها در حالی ۲ صد چندان می‌شود که ارومیه پایتخت والیبال آسیا به همراهی هواداران و مردم نجیب و با فرهنگ اش میزبانی آن را عهده دار بوده است.

شهریاری افزوده است: شور و شوق وصف ناپذیری که شما مردم و عاشقان والیبال در شهری که همواره تنظیم کننده تنفس والیبال ایران بوده، خلق کردید جهان را به حیرت وا داشته است.

استانداری آذربایجان غربی آورده است: اینجانب ضمن تقدیر از همراهی شما دوستداران تیم ملی والیبال، دست اندرکاران، رسانه‌ها و آحاد مردم عزیز و نجیب آذربایجان غربی بخصوص ارومیه سرافراز در میزبانی غرورانگیز از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ امیدواریم که به یمن حضور گرم و خاطره انگیز شما در عرصه‌های مختلف ملی و استانی بار دیگر ارومیه و آذربایجان غربی میزبانی رویدادهای فاخر ورزشی را پذیرا باشد.

وی ادامه داده است: برای اعضای تیم ملی والیبال ایران نیز در ادامه راه رقابت‌های لیگ ملت‌ها و سایر میادین جهانی آرزوی توفیق و سربلندی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

تیم ملی والیبال ایران عصر روز (یکشنبه) در نهمین مسابقه خود از هفته نهم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف روسیه رفت و در حضور بیش از هشت هزار تماشاگر مشتاق و با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد؛ سه ست این بازی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران رقم خورد.

ایران با نتیجه‌ای که مقابل روسیه کسب کرد، با ۸ برد از ۹ مسابقه و به دست آوردن ۲۴ امتیاز، هفته سوم مسابقات را با حضور در صدر جدول رده‌بندی به پایان برد.

هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با حضور تیم‌های ملی ایران، روسیه، کانادا و لهستان از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه جاری در سالن غدیر ارومیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار