رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان درمیان : یک میلیارد و 350 میلیون تومان خودیاری مردم در پروژه های کشاورزی شهرستان درمیان

درمیان (پانا) ـ رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان درمیان با اشاره به افتتاح 15پروژه در بخشهای مختلف حوزه کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی گفت: با افتتاح این پروژه ها ، تثبیت اشتغال 177 نفر فراهم شده است.

کد مطلب: ۹۲۲۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان درمیان : یک میلیارد و 350 میلیون تومان خودیاری مردم در پروژه های کشاورزی شهرستان درمیان

وحید ضیائیان احمدی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان درمیان در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: تعداد 15 پروژه دراین هفته در شهرستان درمیان به بهره برداری رسید .

ضیائیان احمدی گفت: مجتمع گلخانه ای شهرستان با اعتبار 2میلیارد تومان وآبیاری کم فشاردر سطح 102هکتاربااعتبار698میلیون تومان به نمایندگی ازتمام پروژه ها به بهره برداری رسیدند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی درمیان با اشاره به اینکه بیشترین پروژه در نظر گرفته شده برای افتتاح مربوط به بخش آب و خاک بوده است ، ادامه داد: باافتتاح این پروژه ها تثبیت اشتغال پایدار177 نفر فراهم شده است.

او افزود: 3 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار از منابع دولتی ، یک میلیارد و 700میلیون تومان مربوط به تسهیلات بانکی و یک میلیارد و 350 میلیون تومان مربوط به بخش خودیاری مردمی بوده است.

ضیائیان احمدی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده درباره سیل اخیر گفت: از زمان وقوع سیل 2بیل مکانیکی جهت بازسازی ،مرمت وبازگشایی به قنوات آسیب دیده اعزام شده اند و هم اکنون درحال کار می باشد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان درمیان از اعزام 6 گروه برای کمک به مناطق سیل زده شهرستان خبر داد و گفت: در این مدت از ظرفیت سامانه سجاد جهت شناسایی و ثبت میزان خسارات وارده استفاده شده است.

او در پایان گفت: در جریان سیل اخیر، میزان خسارت ریالی به قنوات 190میلیارد ریال بوده وهم اکنون درحال مرمت وبازگشایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار