مهمترین نقطه قوت بندر خشک، ایفاء مسئولیت و کارآفرینی اجتماعی است

یزد (پانا) - « محمدعلی طالبی» استاندار یزد، « محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی و « سید مسعود عظیمی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، از بندر خشک پیشگامان« شرکت تعاونی پیشگامان بندرخشک کوثر» بازدید و در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفتند.

کد مطلب: ۹۲۲۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین نقطه قوت بندر خشک، ایفاء مسئولیت و کارآفرینی اجتماعی است

« محمدعلی طالبی» در بازدید از مجموعه بندر خشک پیشگامان گفت: بخش حمل و نقل و خدمات در مسیر توسعه استان مورد توجه ویژه قرار دارد.
استاندار یزد در جریان این بازدید گفت:توسعه حمل و نقل یکی از محورهای اصلی چشم انداز استان است و از این جهت باید در مسیر تقویت ظرفیت های موجود و ایجاد ظرفیت های جدید در این خصوص گام برداشت.
«محمدعلی طالبی» افزود:خوشبختانه ظرفیت بسیارخوبی در مجموعه بندر خشک فراهم شده که می تواند به توسعه استان کمک کند واز این رو باید نگاه ویژه ای به بخش حمل و نقل و خدمات در این راستا ایجاد شود.
"طالبی" اظهار داشت:در همین راستا معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استانداری و فرماندار یزد باید با جدیت در جهت رفع مسائل و مشکلاتی که این مجموعه با آن روبه روست، اقدام کنند و از سوی دیگر باید شناخت دقیقی از ظرفیت و نیازهای استان در شرایط فعلی و آینده در حوزه حمل و نقل داشته باشیم.
عالی ترین مقام اجرایی استان اظهار داشت: موضوع ایجاد جایگاه ویژه برای استان یزد در فعالیت های گمرگی، ایجاد ترانزیت بندر شهید رجایی و پدافند غیر عامل در بحث دپو کالا در مجموعه بندر خشک را در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد و نسبت به رفع مشکلات جاده و آب نیز با ماموریت ویژه فرماندار یزد و در چارچوب فعالیت معاونین استانداری اقدام خواهد شد.
استاندار یزد در پایان با تاکید بر این نکته که" باید شرایطی را ایجاد کنیم که همه در کنار هم، مسیر رشد منافع ،توسعه و پیشرفت استان را بپیماییم" خاطر نشان نمود: خوشبختانه در گوشه گوشه فعالیت های شرکت پیشگامان، موضوع ایفاء مسئولیت و کارآفرینی اجتماعی پررنگ است و این مهم ترین نقطه قوت بندرخشک محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار