برگزاری همایش بزرگ پیشتازان درشیروان

همایش بزرگ مدرسان، مربیان و اعضای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی(ع) روستای هدف گردشگری زوارم شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۲۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بزرگ پیشتازان درشیروان

معاون تشکیلات دانش آموزی سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی با بیان تقدیر و تشکر از زحمات برگزار کنندگان این همایش گفت: هدف از برگزاری تمامی برنامه ها و فعالیت ها در سازمان دانش آموزی باید دانش آموز محوری باشد و در تمامی فعالیت های تشکیلات های دانش آموزی فریادهای شادی را باید با ذوق و شوق فراوان انجام داد.

حسین کنعانی افزود: سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی در سال تحصیلی 98-97 از جمعیت یکصد و هفتاد هزار نفری دانش آموزی استان توانسته است بیش از پنجاه هزار نفر را جذب و تحت پوشش فعالیت های خود بیاورد که این نشان از زحمات تمامی مربیان و مدیران ادارات دانش آموزی شهرستان های استان می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته 1850 مربی با سازمان دانش آموزی در سطح استان خراسان شمالی همکاری داشتند که این تعداد در سال تحصیلی 98-97 به 2240 نفر رسید.

رئیس اداره دانش آموزی شهرستان شیروان نیز در این همایش از همکاری تمامی مدرسان، مربیان و اعضاء در طول سال تحصیلی 98-97 تقدیر و تشکر نمود و گفت: رسالت اصلی سازمان دانش آموزی پرداختن به آموزش مهارت ها در زمینه های مختلف و به ویژه زندگی اجتماعی است.

محمود دوستار مقدم افزود:امیدواریم با همت و تلاش مربیان سازمان دانش آموزی شهرستان در سال تحصیلی جدید با برنامه ریزی بهتر در جذب، ساماندهی و آموزش دانش آموزان اقدام نماییم.

وی در پایان اظهار داشت: مربیان عزیز سازمان دانش آموزی در جهت پرورش دانش آموزان و آماده سازی آنان برای ورود به یک زندگی بهتر و ایده آل در آینده جامعه وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

آموزش سبک زندگی و مهارت های تشکیلاتی و اردویی، اجرای موسیقی سنتی توسط مربیان پیشتاز خلیل تفضلی، ناصر جوان و سلیمان شادمان، سرودخوانی توسط گروه های دانش آموزی پیشتاز، اجرای برنامه فریادهای شادی، دست زدن های تشکیلاتی توسط مدرس پیشتازان و مجری برنامه ها حسینعلی ظفری، تجلیل از زحمات تعدادی از مربیان سازمان دانش آموزی شهرستان، اقامه نماز جماعت و پذیرایی نهار از دیگر برنامه های این همایش بود.

در این همایش سرکارخانم ثریا فرنودیان مسئول خبرگزاری دانش آموزی پانا در استان، سرکارخانم قلعه نویی از کارشناسان سازمان دانش آموزی استان، محمدحسین اسلامی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان، زین العابدین شجاعی از مدرسان پیشکسوت سازمان دانش آموزی استان حضور داشتند.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار