تعهد ساخت 26 کلاس درس در سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی

ملکان ( پانا ) - در آئین سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ملکان با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، ساخت 26 کلاس درس در قالب 8 باب مدرسه تعهد شد.

کد مطلب: ۹۲۲۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تعهد ساخت 26 کلاس درس در سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی

سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ملکان روز شنبه با حضور خیرین و مسئولین استانی و منطقه ای درسالن شهید باکری فرمانداری برگزار شد.

کامیار قهرمانی فرد در این مراسم گفت: « شهرستان ملکان به لحاظ احداث مدارس خیرساز مقام نخست استان را به خود اختصاص داده است ».

معاون پژوهشی وبرنامه ریزی و آموزش نیروی آموزش و پرورش استان افزود: « شهرستان ملکان با وحدت وهمدلی مردم و مسولین ازمقام نخست استان به قطب مدرسه سازی در شمالغرب رسیده و می رود تا به قطب کشور تبدیل شود ».

گفتنی است، طی سال گذشته تعداد بیش از ۲۰۰ مدرسه خیرساز با بیش از ۸۵ میلیارد تومان توسط خیرین در آذربایجان شرقی احداث شده است و به گفته ی فرماندار ملکان طی سه سال گذشته تعداد ۳۵ مدرسه توسط خیرین در شهرستان ملکان کلنگ زنی و یا افتتاح شده است.

در این جشنواره تعهد ساخت 26 کلاس درس در قالب 8 باب مدرسه، اهدای زمین 3 هزار مترمربعی، پرداخت نقدی 5 میلیاردی و آسفالت ریزی محوطه مدارس به ارزش یک میلیارد ریال توسط خیرین تعهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار