شبنم مقدمی: هنوز از عصمت عبور نکردم

تهران (پانا) - شبنم مقدمی نقش «عصمت منصوری» در فیلم «شبی که ماه کامل شد» را سخت‌ترین اجرای عمرش نامید و گفت که این نقش هنوز در او زندگی می‌کند.

کد مطلب: ۹۲۲۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شبنم مقدمی: هنوز از عصمت عبور نکردم

شبنم مقدمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها فیلم «شبی که ماه کامل شد» از او بر پرده سینماها اکران می‌شود در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است از اهمیت این نقش‌آفرینی در کارنامه بازیگری‌اش می‌گوید.

مقدمی گفت: بعضی نقش‌ها هست که شما اجرا می‌کنید و سپس از آن می‌گذرید، اما بعضی نقش‌ها این‌طور نیستند و تا مدتی در شما زندگی می‌کنند. عصمتِ فیلم «شبی که ماه کامل شد» برای من این‌طور بود.

وی ادامه داد: هنوز از «عصمت» عبور نکردم. سکانس خاصی از این فیلم سخت‌ترین اجرا در تمام عمرم بود و همین حالا که حرف می‌زنم منقلب می‌شوم.

این بازیگر درباره شخصیت عصمت منصوری گفت: لحظه به لحظه خودم را جای شخصیت خانم منصوری می‌گذاشتم و فکر می‌کردم یک مادر چطور این درد را تحمل کرده‌ است.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی را به خود اختصاص دهد.

شبنم مقدمی در این فیلم نقش عصمت منصوری مادر فائزه منصوری همسرعبدالحمید ریگی برادر عبدالمالک ریگی را ایفا می‌کند که دو فرزندش شهاب و فائزه را در وقایع مرتبط با گروه ریگی از دست داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار