شهردار شهر اندیشه خبر داد: آغاز فاز اول پروژه پایانه مسافربری مدرن و مکانیزه اندیشه

ملارد(پانا) - شهردارشهر اندیشه گفت: با توجه به اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه عظیم که طبق مِتُد روز جانمایی و احداث می شود، این پایانه نقش بسزایی در ساماندهی وسایل حمل و نقل عمومی و خدماتی در سطح شهرستان خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۲۲۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شهردار شهر اندیشه خبر داد: آغاز فاز اول پروژه پایانه مسافربری مدرن و مکانیزه اندیشه

بهروز کاویانی شهردار شهر اندیشه با بیان این موضوع که بحث حمل و نقل بین شهری و درون شهری یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است، اظهار داشت: شهراندیشه در موارد بسیاری سرآمد بوده و هست واین شهر بر پایه یک برنامه ریزی دقیق اجرا شده و جمعیت را به خود جذب کرده که امروز نیز لازم است ما به عنوان مسئولین شهر بالاترین میزان خدمات را با بهترین کیفیت برای همه شهروندان این منطقه فراهم کنیم.

او عنوان کرد: سال‌ها شهروندان برای بهره گیری از زیر ساخت ها مشکلاتی را متحمل شده انددر همین راستا بعد از ۱۵سال شاهد این هستیم که پایانه مکانیزه و مدرن در غرب تهران و حتی فراتر از پایتخت مورد تصویب قرار گرفته و بعد از طی کردن مراحل قانونی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و به واقع این برنامه ریزی به نوعی انجام شده که تمام شهر اندیشه را بتواند در حوزه مسافربری حمایت پشتیبانی کند.

شهردارشهر اندیشه با اشاره به این مطلب که مرداد ماه سال جاری زمان آغاز فاز اول این پروژه است، افزود:اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه عظیم که طبق مِتُد روز جانمایی و احداث می شود خود بیانگر این است که مدت بسیاری برای اجرای این پروژه هزینه شده و تحقق این مهم نقش بسزایی در ساماندهی وسایل حمل و نقل عمومی و خدماتی در سطح شهرستان خواهد داشت.

کاویانی، بیان کرد: اتمام مراحل اداری و اولیه ساخت پایانه مسافربری مدرن و مکانیزه اتوبوس و تاکسی های شهری اندیشه اندکی زمان برده اما امروز شاهد احیا این پروژه هستیم و به زودی طی دو ماه آینده کلنگ آغاز فاز نخست آن به زمین خواهد خورد.

او گفت: این پروژه بزرگ در فاز اول با اعتبار چهار میلیارد تومان درمساحت هفده هزار متر مربعی شروع خواهد شد تا یکی از زیرساخت‌های مهم حمل و نقل عمومی شهر و شهروندان باشد.

شهردار شهر اندیشه خاطر نشان کرد:در هر صورت یکی از راه‌های پیشرفت هر مجموعه شهری وجود معابر متناسب و همچنین نزدیک بودن به شاهراه‌ها و در کنار این موارد توجه مردم به جوانب مختلف این موضوع است و اساساً این پروژه به نوعی با هدف و تکریم ارباب رجوع آغاز شده و تلاش میشود تا سریعترین زمان برای اجرا را داشته باشد و همه شهروندان بتوانند در یک مجتمع از پایانه مسافربری به خوبی بهرمند شوند.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار