دانشگاه فرهنگیان اصفهان میزبان جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان

اصفهان(پانا) - دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ در بیست و نهمین جشنواره دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در بخش هنری میزبان دانشجو معلمان فعال و برتر خواهد بود این جشنواره در تیرماه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۲۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان اصفهان میزبان جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان

دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به تشکیل جلسات ستاد جشنواره عنوان کرد:برگزاری بیست و نهمین جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در بخش هنری به اصفهان واگذرا گردیده است؛ بخش هنری این جشنواره در 9 رشته برگزار می گردد.

وی با اشاره به شرایط برگزاری جشنواره بیان داشت:آثار ارسالی به دبیر خانه جشنواره مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرد و دانشجو معلمان برتر از استان ها برای مرحله حضوری دعوت و به صورت حضوری به رقابت می پردازند؛ مرحله حضوری این جشنواره از 8 لغایت 10 تیرماه در پردیس های خواهران و برادران به صورت مجزا اجرا و در پایان در مراسم اختتامیه با حضور مسئولین کشوری و استانی از نفرات برتر تقدیر به عمل می آید.

مجید یاری اظهار کرد: دانشجو معلمان در 9 رشته:نقاشی، خوشنویسی، خط تحریری، عکاسی، طراحی پوستر، فیلم کوتاه، نماهنگ، معرق و منبت، تذهیب به رقابت می پردازند.تعداد کل دانشجو معلمان شرکت کننده در بخش هنری 310 نفر می باشد که از این تعداد بنا بر ارزیابی های صورت گرفته 85 نفر به بخش حضوری جشنواره راه پیدا کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار